  • 21. Data: 2015-08-31 17:10:31
    Temat: Re: Boazeria w domu - zostawic ??
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Wystarczy minimalizować zagrożenia.

    Dokładnie. Najlepsza ochrona przeciwopożarowa polega
    na tym, że się po prostu nie ma co palić.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 22. Data: 2015-08-31 17:13:15
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    m4rkiz wrote:

    > 11 kg co2 + 5 kg piany w domu
    > w kotlowni kran z wezem na wejsciu
    > 2 kg halonu i 2kg proszku w samochodzie przed domem
    > 5 czujnikow dymu, 1 czujnik czadu
    > OSP 200m od domu, hydrant po drugiej stronie ulicy

    Przeznaczeniu i tak nie uciekniesz. ;-)
    Jak się już inaczej nie da, to dostaniesz meteorytem jak ci w Czelabińsku...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 23. Data: 2015-08-31 17:29:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Betonowe lozko, posciel z azbestu a w poduszkach i koldrze wata mineralna.

  • 24. Data: 2015-08-31 18:50:40
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Betonowe lozko, posciel z azbestu a w poduszkach i koldrze wata mineralna.

    I nie zdążysz uciec z łóżka? To faktycznie możesz mieć problem.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 25. Data: 2015-08-31 21:07:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotr Wyderski wrote:

    > I nie zdążysz uciec z łóżka? To faktycznie możesz mieć problem.

    a ty byś zdążył z betonowym łóżkiem? :)
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2015-08-31 22:45:25
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    masti wrote:

    > a ty byś zdążył z betonowym łóżkiem? :)

    "Meble, ratujcie meble!" :->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 27. Data: 2015-09-01 14:48:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-31 o 15:10, lleeoo pisze:

    > Można wyszlifować lakier i pomalować na biało, coś na styl skandynawski.

    Kwestia, czy ma brzozę, czy np. orzech.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam