  • 11. Data: 2019-03-11 20:48:20
    Temat: Re: Brak prądu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 20:35:03 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Musiałbym ją przemalować, bo teraz nie mogą być czerwone oraz odnowić
    > legalizację, bo ta zakończyła się w 1988 roku. Szkoda zabawy, jak
    > wykończę w niej gaz, to wywalę na złom.

    Bzdury chyba jakieś
    Mamie wymieniam butle co 2 miesiące co prawda są to butle 11kg ale nigdy nie by
    problemów z racji koloru butli

  • 12. Data: 2019-03-11 20:53:09
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 13:08:54 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
    > U mojej mamy na wsi z powodu wiatru nie ma prądu od 3 nad ranem.
    > I cholera wie kiedy będzie.
    > Na szczęście ma piec na węgiel wiec nie uwarznie.
    >
    > I mam pytanie:
    > co jak ktoś ma PC i nie wybudował komina bo po co?

    U mnie centralne jest grawitacyjne. Niby pompka tez jest ale calosc dziala bez niej.
    I ostatnie dwa dni prad byl w kretke, bardziej go nie bylo niz byl.
    Ogrzewanie dzialalo bezproblemowo.

    Dobrze jest byc niezaleznym.

    I OIDP co wiosne jak jest pora wietrzna takie cyrki sa.
    Czasem w marcu, czasem dopiero w kwietniu.

  • 13. Data: 2019-03-11 21:54:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-11 o 20:48, Kris pisze:

    > Bzdury chyba jakieś
    > Mamie wymieniam butle co 2 miesiące co prawda są to butle 11kg ale nigdy nie by
    problemów z racji koloru butli

    Wymieniłeś na lub dostałeś czerwoną?

  • 14. Data: 2019-03-11 21:56:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Na złom nie przyjmą. Musi mieć chyba odwiercone dwa otwory fi 50 mm.

    Trudno, trzeba będzie wypierdolić do lasu.

  • 15. Data: 2019-03-12 08:42:17
    Od: l...@g...com

    Nic nie musisz wyrzucać, znajdziesz stację lpg, gdzie ci napełnią bez względu na
    kolor.

  • 16. Data: 2019-03-12 09:22:38
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Nic nie musisz wyrzucać, znajdziesz stację lpg, gdzie ci napełnią bez
    > względu na kolor.

    Znajdziesz też złomowisko, które Ci to przyjmie. Bez względu na kolor i
    obecność, lub nie dziur;)

  • 17. Data: 2019-03-12 15:49:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-12 o 09:22, Jarek pisze:

    > Znajdziesz też złomowisko, które Ci to przyjmie. Bez względu na kolor i
    > obecność, lub nie dziur;)

    I tym pozytywnym akcentem...