  • 1. Data: 2019-03-07 19:27:58
    Temat: Instalacje rurowe SPISEK
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    Dziś przedstawię wam spisek dotyczący instalacji rurowych w budownictwie,
    wprawdzie mało efektowny, ale bije mocno po kieszeni.
    Mam rury kanalizacyjne szare i czerwone na zewnątrz, w gruncie i na gruncie.
    Same rury, mimo upływu lat są w stanie idealnym, czyste, gładkie,
    błyszczące, natomiast wszystkie kształtki, typu kolana, trójniki i podobne,
    są w fatalnym stanie, mocno pokryte grzybem i nalotem.
    Wniosek z tego taki, że trwałość tych wszystkich złączek jest bardzo niska i
    na pewno wielokrotnie mniejsza od rur.
    Gdy ja te rury kupowałem, to kolano było chyba droższe od całej 3 metrowej
    rury, teraz pewnie są tańsze, ale na pewno droższe od metra rury.
    Czyli najbardziej kluczowe elementy kanalizacji, drenażu, czyli złączki,
    kolana, trójniki, są produkowane z tworzywa bardzo niskiej jakości, znacznie
    niższej od tworzywa rury, mimo tego, że te kształtki są niemiłosiernie
    drogie.
    Sprawa nie dotyczy wyłącznie rur kanalizacyjnych, ale wszelakich rur w
    budownictwie, złączki są okrutnie drogie i bardzo niskiej jakości.
    Producenci nie dość że ciągną was mocno po kieszeni, to jeszcze celowo
    narażają na koszta wymiany tych złączek (wiadomo że taka wymiana jest
    praktycznie droższa od położenia nowej instalacji)
    Znowu SPISEK na waszą szkodę i dla waszych pieniędzy.
    Do usłyszenia niedługo.

  • 2. Data: 2019-03-07 23:36:11
    Temat: Re: Instalacje rurowe SPISEK
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 20:26:16 UTC+1 użytkownik SpiskowyMocny napisał:
> [...]
    > praktycznie droższa od położenia nowej instalacji)
    > Znowu SPISEK na waszą szkodę i dla waszych pieniędzy.

    jak tu sie daje lajka?

    czekam na następny spisek.

    b.

  • 3. Data: 2019-03-08 21:16:18
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Może coś w tym być. Nie idzie kupić normalnych rurek do kanalizy
    np. w kuchni czy łazience, żeby coś nie było zjebane, nie przeciekało
    czy pasowało od pierwszego montażu. Zawsze trzeba się z tym naużerać
    a i tak za pół roku zaczyna ciec. Może to nie spisek, ale na pewno
    tandeta :]

    L.

  • 4. Data: 2019-03-09 07:26:00
    Od: l...@g...com

    Czasem to tandeta za grube pieniądze.

  • 5. Data: 2019-03-10 23:09:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 marca 2019 21:16:20 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > czy pasowało od pierwszego montażu. Zawsze trzeba się z tym naużerać
    > a i tak za pół roku zaczyna ciec. Może to nie spisek, ale na pewno

    Cos Ty kupił że Ci się po pół roku rozcieka? ;) Mam zlew z 6 lat i
    podłączony od strzała nie cieknie do teraz hm...

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2019-03-16 19:11:48
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>

    > Czasem to tandeta za grube pieniądze.

    To nie tandeta, tylko celowe postarzanie produktu, czyli SPISEK.

  • 7. Data: 2019-03-16 20:46:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 10 marca 2019 23:09:39 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Cos Ty kupił że Ci się po pół roku rozcieka? ;) Mam zlew z 6 lat i
    > podłączony od strzała nie cieknie do teraz hm...

    Nie wiem. Jakieś rurki. Problem w łazience, w kuchni... W mieszkaniu
    też miałem ciągle jakiś syf z tymi odpływami.
    Tandeta i badziewie pewnie, może trza kupić droższe.
    Ale nie wiem gdzie :>

    L.