  • 11. Data: 2012-08-08 13:38:48
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.08.2012 09:49, s...@g...com pisze:

    > Ale ten DUZY DOM też wykańcza jego w ubiegłym tygodniu wylądował
    > na intensywnej terapii - serce- był najmłodszy na oddziale.

    Ooo, to szykujcie się na powtórkę zimą/po zimie. Jak dostanie rachunek
    za ogrzewanie.

  • 12. Data: 2012-08-08 14:17:09
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-08 13:35, Robert G pisze:
    > Jest pewnie jakaś niewidzialna granica, która oddziela dom - inwestycję,
    > od domu - konsumpcji. Jak ktoś tę granicę uchwyci, i buduje w jej
    > okolicach, to jest szansa, że będzie potem z domu zadowolony :-)

    Otóż to.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2012-08-08 15:12:40
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    ps.com...

    Jest nawet takie powiedzenie, że jak ktoś chce wybudować dom to najpierw się
    "stawia", a później się "wykańcza" :)

  • 14. Data: 2012-08-08 15:47:35
    Od: "qazvox" <q...@w...pl>

    No ale ogólnie, pozytywnie jest chyba w większości przypadków.
    Sam popełniłem 297m2 pow.użytkowej (w.g. projektu - a lekko kolankową
    podniosłem)
    Generalnie satysfakcja duża, bardzo dużo robiłem we własnym zakresie, z żoną
    głównie (to nie błąd) i uprzedzając pytania - branża IT.
    Budowałem w okresie boom'u - najwięcej zdrowia kosztowali mnie "fachowcy",
    stąd po wylaniu pierwszego stropu ściany zewnętrzne i zbrojenia (w tym
    drugiego stropu) to dzieło nasze i naszych synów.
    Wcześniej dwa lata czytania wszystkiego - grupa, murator i co tylko się
    dało.
    Od zawału po zimie ratuje racjonalne podejście do izolacji (grzejemy prądem
    więc wiem o czym piszę)
    Wykańczanie niestety nieco wykańcza, głównie z tego powodu, że trudno
    uniknąć finansowej jazdy na oparach i konieczności kompromisów

    Czuje się dobrze i zdrowo ale na tyle spełniony, że w życiu nie pomyślę o
    drugim razie :-)

    -- ----
    pzdr qaz

  • 15. Data: 2012-08-08 15:53:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Mam szwagra...
    > Zawsze chciał mieć DUŻY DOM....
    > Wiec buduje DUZY DOM... jakieś 300 m2.
    > Bardzo dużo robi we własnym zakresie po nocach albo pracuje u ludzi
    > żeby zarobić na wykończenie na DUŻY DOM po nocach.
    > Efekt:
    > Powoli wykańczają ten dom...
    > Ale ten DUZY DOM też wykańcza jego w ubiegłym tygodniu wylądował na
    > intensywnej terapii - serce- był najmłodszy na oddziale.
    >
    > A później trzeba to wszystko jeszcze utrzymać...
    >
    > To taka mała uwaga dla tych którym marzy się DUŻY DOM.

    jak ja budowałem swój dom a też dużo sam zrobiłem to się czułem sporo lepiej
    jak teraz gdy głównie walczę z papierami i ofertami w swojej firmie :)

  • 16. Data: 2012-08-08 16:19:14
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, August 8, 2012 9:53:40 AM UTC-4, Marek Dyjor wrote:

    jak ja budowałem swój dom a też dużo sam zrobiłem to się czułem sporo lepiej
    jak teraz gdy głównie walczę z papierami i ofertami w swojej firmie :)
    ---------------------

    Z taka pisownia, to faktycznie musisz sie nawalczyc przy kazdym papierze i ofercie.
    Wybierz sie na jakis kurs lub szkolenie, dotyczace pisownii.

    Twoj przyjaciel Slon.

  • 17. Data: 2012-08-08 17:57:16
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > jak ja budowałem swój dom a też dużo sam zrobiłem to się czułem sporo
    > lepiej jak teraz gdy głównie walczę z papierami i ofertami w swojej firmie
    > :)

    też w trakcie budowy, napierdzielając czasem fizycznie od rana do nocy,
    oprócz jakichś tam oczywiście kontuzji i zmęczenia, stanowczo byłem bardziej
    sprawny fizycznie i zdrowotnie...:-)
    a co do zawałów i innych chorób, to bardziej trzeba się przyjrzeć, co się
    żre, pali i pije przez całe życie...

    pozdrawiam
    s_13

  • 18. Data: 2012-08-08 20:07:03
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-08-08 13:10, w...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > No jest takie przysłowie ludowe, w którym się kryje wielka mądrość :)
    >

    > "Dom w dach, chłop w piach."

    "Mój chłop drogi, postawił chałupę i wyciągnął nogi" :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 19. Data: 2012-08-08 21:40:06
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    s...@g...com napisał(a):

    > Mam szwagra...
    > Zawsze chcia=B3 mie=E6 DU=AFY DOM....
    > Wiec buduje DUZY DOM... jakie=B6 300 m2.
    > Bardzo du=BFo robi we w=B3asnym zakresie po nocach albo pracuje u ludzi =BF=
    > eby zarobi=E6 na wyko=F1czenie na DU=AFY DOM po nocach.
    > Efekt:
    > Powoli wyka=F1czaj=B1 ten dom...
    > Ale ten DUZY DOM te=BF wyka=F1cza jego w ubieg=B3ym tygodniu wyl=B1dowa=B3 =
    > na intensywnej terapii - serce- by=B3 najm=B3odszy na oddziale.
    >
    > A p=F3=BCniej trzeba to wszystko jeszcze utrzyma=E6...
    >
    > To taka ma=B3a uwaga dla tych kt=F3rym marzy si=EA DU=AFY DOM.
    Następny co zamarzył sobie że będzie najbogatszy na cmentarzu.

  • 20. Data: 2012-08-08 22:08:36
    Od: dalad <d...@g...pl>

    W dniu 2012-08-08 09:49, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > A później trzeba to wszystko jeszcze utrzymać...
    >
    > To taka mała uwaga dla tych którym marzy się DUŻY DOM.

    Wyczuwam tutaj lekką nutkę zawiści.
    Przy małym domu też można się wykończyć. Można się wykończyć nawet nic
    nie budując, zwłaszcza jak rodzinka wbija szpile, ale to przecież tylko
    szwagier...