  • 1. Data: 2012-08-08 07:23:22
    Temat: ile za zrobienie podbitki plastikowej?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    witam

    ile płacicie za zrobienie metra podbitki ? m2 czy metr bierzący ?

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2012-08-08 09:28:18
    Temat: Re: ile za zrobienie podbitki plastikowej?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "rt" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > ile płacicie za zrobienie metra podbitki ? m2 czy metr bierzący ?

    Za metr bieżący płaciłem 25zł (sama robocizna).

  • 3. Data: 2012-08-08 09:53:01
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > ile płacicie za zrobienie metra podbitki ? m2 czy metr bierzący ?

    tylko weź sobie jakąś lepszą podbitke.
    Kilka lat temu zobili mi całą podbitke z blachy (w kolorze dachu) i wszystko
    jest ok.
    W zeszłe lato sąsiadowi robili z takich plastikowych paneli - wtedy były
    ciemno brązowe - teraz są jasno kawowe/szare/prawie białe

    --
    ---
    uciu

  • 4. Data: 2012-08-08 11:50:58
    Od: "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid>

    Użytkownik "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W zeszłe lato sąsiadowi robili z takich plastikowych paneli - wtedy były
    > ciemno brązowe - teraz są jasno kawowe/szare/prawie białe

    I strzelają/trzeszczą w upalne dni :)