  • Data: 2016-02-03 22:31:02
    Temat: Budowa malego domku na plycie fundamentowej
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam potrzebę wybudowania małego domku na jedną osobę, dla siebie (emeryta)
    na nowo zakupionej działce.
    Poszukuję najtańszej technologii.
    Wydaje mi sie że najtaniej będzie wybudowanie parterowego domku z
    nieuzytkowym strychem, bez piwnicy. Poczytałem trochę na temat fundamentów
    i wynika mi z tego że najprościej i najtaniej jest posadowienie takiego
    domku na płycie fundamentowej. Płytę taką można zrobic różnie ale najtaniej
    byłoby z trzech warstw: piasek, styropian i zazbrojona płyta z wodoodpornego
    betonu.
    Ponieważ wszystko będę robił metodą gospodarczą, przy pomocy rodziny i
    wiejskich "specjalistów"
    to sam muszę być ekspertem i wyrocznią. O ile caly dom na zwykłych
    fundamentach już budowałem 10 lat temu, wiec mam doświadczenie to o płycie
    fundamentowej wiem niewiele.
    Czy ktoś z Was ma doświadczenie z taka konstrukcją lub zna miejsce gdzie
    można by poczytac cos na ten temat?

    --
    Tomasz