  • Data: 2016-02-04 12:58:04
    Temat: Re: Budowa malego domku na plycie fundamentowej
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 lutego 2016 12:37:27 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
    > Dzięki za Wasze posty pełne optymizmu. Chyba dam sie namówić na
    > kanadyjczyka.

    my nie namawiamy do niczego tylko piszemy ze sie da. Duzo zalezy od uwarunkowan
    lokalnych.
    Do wyboru widziałbym:
    dom na płycie (ta jak opiselm wczesniej) murowany z betonu komórkowego 24cm+20cm
    styropianu, zakończony betonowym wiencem. Bez wylewania stropu betonowego tylko od
    razu wiezba i drewniane belki stropowe. Na belkach 50cm wełny.

    albo
    podobnnie tylko sciany drewniane, kanadyjskie.

    > Pytanie do budynia:
    > piszesz : "tak robiłem samodzielnie " ale na filmie widzę że stawiasz ściany
    > z gotowych prefabrykatów. Kto robił te prefabrykaty i na podstawie jakigo
    > projektu, indywidualnego czy standardowego jakie robi fabryka?

    wszystko robiłem sam, od projektu budowlanego (w corelu-draw -to taki jedyny chyba
    :)), poprzez te prefabrykaty itd. Tylko bloczki betonowe na fundamencie murowali
    obcy.
    No ale takie budowanie dobre dla hobbystów :)

    b.