  • Data: 2016-02-04 12:13:51
    Temat: Re: Budowa malego domku na plycie fundamentowej
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz wrote:

    > Ja też myślałem o Kanadyjczyku ale kto to umie w Polsce zrobić i skąd wziać
    > drewno konstrukcyjne o wilgotności do 20%.

    mam kanadyjczyka, i paru znajomych również, budowane przez firmę, która
    to robi od kilkunastu lat w Polsce.
    Jak się okazało, że koledze udało się sprzedać mieszkanie, które
    wystawił przed rozpoczęciem budowy to od gołej trawy do wprowadzenia się
    do gotowego domu wyrobili się w 2.5 miesiąca. pełnym wykończeniem.

    Szkielet mojego postawili w 2 dni :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?