  • Data: 2016-02-04 11:55:42
    Temat: Re: Budowa malego domku na plycie fundamentowej
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-04 o 11:22, Tomasz pisze:
    > Ja też myślałem o Kanadyjczyku ale kto to umie w Polsce zrobić i skąd
    > wziać drewno konstrukcyjne o wilgotności do 20%. Na składach z drewnem
    > jest wszystko wczoraj sciete z lasu.

    Banialuki.

    Z drewna buduje się łatwiej, szybciej, przyjemniej i dokładniej. Do tego
    nie drożej (w zasadzie powinno być taniej, bo cena materiałów podobna,
    ale robocizna krótsza). Tak naprawdę cena konstrukcji domu to najwyżej
    1/3 całości kosztów (a może i 1/4) - dlatego różnice w cenach nie są duże.

    Dostęp do zagranicznego drewna jest i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby
    z takiego budować. Firm budujących z drewna też jest wystarczająco.

    Budujesz na Pomorzu i chcesz poznać więcej szczegółów - odezwij się na priv.

    --
    MN