  • 31. Data: 2016-02-07 18:16:33
    Temat: Re: Budowa malego domku na plycie fundamentowej
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 7 lutego 2016 16:23:30 UTC+1 użytkownik hmk napisał:
> [...]
    koniki. Moje wnuczki nie widza gustu w dachach, szlacheckich (?) dworkach. Analiza
    nabiera sensu. Analitycy jak jeden w jeden powiadają: ja jestem już duży/duża. Trzeba
    im pomódz w edukacji bo będą dziadować na emigracji.

    ortograficzny wpisz. Generalnie to ja sie ortografii raczej nie czepiam ale w
    zestawieniu z edukacją wyszło pociesznie...

    > "pomódz" nie występuje w SJP.
    > Ale język ma swoje korzenie na poziomie genetycznym i ewoluuje z człowiekiem.
    > "Pobrusiłem" nieco.
    > Do Rzeczy...Budynek na poziomie pasywnym, raczej kulą nie będzie.
    > Nasza Ziemia okrągła, jakże byłaby przytulna gdyby była płaska.
    > Wszechmocna grawitacja stale jest. Ale my swoje mamy i coraz więcej tego jest.
    > Za daleko Panie Budyń nie odlazłem przecież.
    > Pozdrawiam.

    myslalem ze masz jakies ciekawe poglady i warto bedzie pogadac. A ty mnie tu takie
    wiersze nierymliwe wypisujesz :)

    b.