    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Date: Wed, 28 Sep 2016 13:56:22 +0200

    Jestem samotnym emerytem mieszkającym na wsi oddalonej o 500 km od moich
    rodzinnych stron.
    Od kilku miesięcy opracowuję sobie w myślach projekt wybudowania nowego
    domku w mojej rodzinnej miejscowości, obok licznej rodziny.
    Mam do dyspozycji 200 tys zł na zakup działki i budowę domu.
    Ceny działek są tam 50 tys za 1000 m2.
    Pozostaje mi 150 tys na wszystko pozostałe aż do zamieszkania.
    Dom projektuję bardzo skromny, do zamieszkania dla dwóch starszych osób.
    Większość prac instalacyjnych (elektryka, woda, kanalizacja, ogrzewanie) i
    wykończeniowych (układanie płytek itp.) jestem w stanie wykonać sam. Jako
    emeryt nie mam nic innego do roboty.
    10 lat temu wybudowałem sam własny dom na Kaszubach korzystając również z
    pomocy miejscowych rolników, którzy od lat nie zajmują się rolnictwem a
    jedynie budowaniem domów dla miejskich wieśniaków.
    Doświadczenie w budowaniu i wykańczaniu domu więc mam.

    Wielu grupowiczów z pewnością też budowało własne domy metodą gospodarczą i
    mam do nich pytanie, czy z taką "kasą" mogę porywać się na budowę skromnego
    domku.
    Domek ma mieć powierzchnię mieszkalną ok 65 m2, parterowy, bez piwnic i bez
    strychu.
    Stawki robocizny z województwa świętokrzyskiego.

    -
    Tomasz