  • 11. Data: 2016-10-26 12:04:06
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 11:47:41 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    ośmiornicożerców się obracał a teraz przyjął posadę za niecałe 2tys pln?

    wpisał go do deklaracji. Naszym problemem, którymi platfusiane media kompletnie sie
    nie zajęły było ZA CO dostał drogi prezent. Jaki wałek przepuścił - czyli na ile nas
    przekrecił.

    > i mówisz, że pisiorskie media i obecnie Zerro też sobie odpuściły? Taką
    > prostą sprawę?

    w jaki sposób prostą? pytam bo nie wiem, moze wszyscy oprócz mnie wiedzą za co był
    ten prezencik

    b.

  • 12. Data: 2016-10-26 13:48:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 12:04:08 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > w jaki sposób prostą? pytam bo nie wiem, moze wszyscy oprócz mnie wiedzą >za co był
    ten prezencik
    Byłem w 100% pewien że jak o jakimś ośmiornicozercy napisze to wywołam ducha(Ghost) a
    i masti na pewno z odsieczą przybędzie. Tacy adwokaci diabła;)
    Takie typowe jednak jest to że jak zapytasz o chociażby zegarek osmiornicożercy to
    bezpośrednio nie odpowiedzą tylko zaraz jakieś linki podstawią typu "z PISu też...";)

  • 13. Data: 2016-10-26 13:57:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-10-26 o 07:31, Kris pisze:
    > Zęby nie było że NTG to o budowę dróg chodzi;)
    > http://demotywatory.pl/4702823/Slawomyr-Nowaczuk
    > Min. Infrastruktury Ukrainy podało oficjalnie, że pensja tego Pana na Ukrainie to
    ma być 1.5-1.8 tyś PLN.
    > Jak żyć Panie Premierze? Trzeba będzie łupić na drogach:-)

    Już pomijając za ile i z czego będzie tam żył, to przecież on się
    niczym, poza zegarkiem, u nas nie wyróżnił. Wcale mnie nie dziwi, że
    Ukraińcy nie chcą walczyć za Krym skoro tam nawet łapówki trafiają do
    obcych.

  • 14. Data: 2016-10-26 14:01:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    przekrecił.

    > w jaki sposób prostą? pytam bo nie wiem, moze wszyscy oprócz mnie wiedzą za co był

    chciałeś napisać, że nikt oprócz Ciebie nie wie.
    Bo to ty piszesz ile był wart i że był łapówką.
    To może powiedz?
    I skoro ty wiesz to przecież służby też na pewno wiedzą

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2016-10-26 14:02:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > twierdzę ze nowak dostał zegarek za jakis spory przekręt -
    > czyli nowakowi mozna zarzucac złe oświadczenie oraz wałek. Wałek jak dla mnie to
    znacznie powazniejsza sprawa.

    to dawaj dowody

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2016-10-26 15:01:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 11:21:02 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Zegarek nowaka nie był za 10tys, tylko za 30kzł.

    Tak mi się skojarzyło;)
    https://www.youtube.com/watch?v=Cv9JzdGKbR8

  • 17. Data: 2016-10-26 15:08:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 14:02:37 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > to dawaj dowody

    a skad mam ci wziąć dowody? Różnica miedzy "dobrą zmianą" a nowakiem jest taka ze
    szyszko kompletnie sie nie przejmuje nieprawidłowym oswiadczeniem bo tam nie ma
    drugiego dna.
    A zegarek nowaka? To parodia jakas -
    "Najpierw opowiadał, że nie wpisał zegarka do oświadczenia majątkowego, bo pożyczył
    od kolegi biznesmena. Potem zmienił wersję: dostał go od żony, a wpisać zapomniał. W
    prokuraturze okazało się, że w sklepie kupił mu zegarek kolega. Na dowód pokazał
    rachunek z 8 marca 2011 roku. I tu... wpadka! Mamy dowód, że minister już tydzień
    wcześniej nosił zegarek na ręku, choć ten - zgodnie z jego wersją - powinien jeszcze
    leżeć na półce w sklepie."

    Tu zapewne jest jakies drugie dno skoro szanowny pan minister tak mataczył.
    Jakie -nie wiem.

    b.

  • 18. Data: 2016-10-26 17:47:14
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >twierdzę ze nowak dostał zegarek za jakis spory przekręt -

    a nie twierdzisz przypadkiem, ze jesteś pedofilem?

  • 19. Data: 2016-10-26 17:48:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >a skad mam ci wziąć dowody? Różnica miedzy "dobrą zmianą" a nowakiem jest
    >taka ze

    brak dowodów jest dowodem*

    *(C) nadczekista Zero

  • 20. Data: 2016-10-26 17:49:35
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >w jaki sposób prostą? pytam bo nie wiem, moze wszyscy oprócz mnie wiedzą za
    >co był ten prezencik

    a ty w prezencie za jaki przekręt dostałeś hałupę?