  • 1. Data: 2018-05-08 17:36:10
    Temat: Buty
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Typowa rodzina 2+2 w typowym mieszkaniu.
    Przyszła wiosna i butów od zajebania.

    Porobiłem specjalne półki kupiłem szafkę
    a i tak wszedzie buty

  • 2. Data: 2018-05-08 19:15:05
    Temat: Re: Buty
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-05-08 o 17:36, Bolko pisze:
    > Typowa rodzina 2+2 w typowym mieszkaniu.
    > Przyszła wiosna i butów od zajebania.
    >
    > Porobiłem specjalne półki kupiłem szafkę
    > a i tak wszedzie buty

    Znaczy się Tobie jak i mi wydaje się, że "te buty" na które robiłeś
    półeczki szafeczki będą jeszcze wiele lat noszone?
    Błąd! i to zasadniczy okazuje się że po 3 miesiącach są "tak zniszczone"
    czytaj niemodne że leżą i się już tylko kurzą ;) Szkoda czasu! Wal do
    wora a za jakiś czas wór wywal uwierz nikt za tym nie będzie płakał heheheh

    Robak

  • 3. Data: 2018-05-08 19:25:46
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 08.05.2018 19:15, Sir_Robak pisze:

> [...]
    > niemodne że leżą i się już tylko kurzą ;) Szkoda czasu! Wal do wora a za jakiś
    > czas wór wywal uwierz nikt za tym nie będzie płakał heheheh

    Ale tylko po "tak zniszczonych" butach piękniejszej połowy. Dla brzydkiej
    połowy buty są jak wino: im starsze, tym lepsze. I nigdy nie są zniszczone.
    No, może poza tenisówkami, które trafiają do kosza gdy już nie ma podeszwy.

  • 4. Data: 2018-05-08 23:14:45
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

> [...]
    > No, może poza tenisówkami, które trafiają do kosza gdy już nie ma podeszwy.

    O toto!
    Ale to się nazywa granica wytrzymałości materiały lub jego zmęczenie.
    Dziura w podeszwie znaczy się parę lat minęło, a nie sezon... ;)

    Robak