  • 1. Data: 2021-10-07 16:48:48
    Temat: COP 8 i 12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://youtu.be/sQCTGKu4tsk
    Kolejny Szumiłło?

  • 2. Data: 2021-10-07 18:32:41
    Temat: Re: COP 8 i 12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 16:48, Zenek Kapelinder wrote:
    > https://youtu.be/sQCTGKu4tsk
    > Kolejny Szumiłło?

    Szumiło.

    A co do filmu: tumanista, 27 lat w branzy szkoleniowej, kupił koncept od
    "garażowca" po podstawówce i marudzi że politechniki nie są
    zainteresowane a produktu jeszcze nie przetestował, ale nagrodę ma.
    Czyli krok dalej niż Szumiło, on ciągle nie może sprzedać ani HMPP ani
    PatiPower, choć ma już lawetę i kilka prądnic niskooporowych pancake ze
    styropianu (tak, śledzę, fascynujące).

    Faestiwal świrów zacznie się dopiero jak jakiś idita z polityki
    zainteresuje się tym i zacznie inwestować moje pieniądze do wspierania
    tych bredni.

    Ja myslę, że to się za chwile stanie.

  • 3. Data: 2021-10-07 18:51:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 7 października 2021 o 18:32:47 UTC+2 heby napisał(a):

> [...]
    >
    > Faestiwal świrów zacznie się dopiero jak jakiś idita z polityki
    > zainteresuje się tym i zacznie inwestować moje pieniądze do wspierania

    Cały czas topią twoje pieniądze w dziwne interesy. Jak by do ciebie przyszedł polityk
    i powiedział. Panie heby jest interes do zrobienia. Ja załatwię 7 milionów złotych a
    pan uruchomi program badawczy służący opracowaniu nowego ekologicznego materiału na
    podeszwy butów. Dodatkowo ma ten materiał dawać prąd. Wynik nieistotny, ważne żeby
    potrwało to dwa lata i połowa kasy dla mnie. Oczami wyobraźni widzę jak ci ECE
    wykręcają żebyś podpisał z pistoletem w ustach. Są programy mające powodować że
    ludzie będą zakładali DG. Dają trochę ponad 50 tysięcy. Oczywiście biznesplany i inne
    chuje muje trzeba napisać i chodzić ja szkolenie gdzie dają dobrze zjeść i pierdoła
    bez sensu zamiast nauczyć. Wiem bo w zeszłym roku przytuliłem 50 tysi z takiego
    programu. 15 osób chodziło ja szkolenie ja i jeszcze jedna pani nie zamknęliśmy firmy
    po roku. Reszta zamknęła i to co kupiła za dostanę pieniądze sprzedała za mniej niż
    pół ceny.

  • 4. Data: 2021-10-07 18:58:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 18:51, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    materiału na podeszwy butów. Dodatkowo ma ten materiał dawać prąd. Wynik nieistotny,
    ważne żeby potrwało to dwa lata i połowa kasy dla mnie.

    Tak działa większosć uczelni, w zasadzie to istota grantów jest,
    szczególnie w gównoedukacji tumanistycznej. Największym dylematem osoby
    dostającej grant jest jak wyprowadzić pieniądze aby się nikt nie czepiał.

    Dalej jednak będę walił głową w mur, jak debile w rządze zaczną się
    interesować takim scamem na serio. W sytuacji gdy sypie się system
    energetyczny ktoś może wpompować w tych oszustów ogromne pieniądze, na
    respiratorach i maseczkach zrobili ich jak dzieci. Nie spodziewam się
    żeby taki Dworczyk czy Morawiecki odróżniał prąd od napięcia, a jak ich
    przyciśnie kryzys to za chwile Szumiło będzie ministrem od spraw
    wirników Peltona. Być może z resztą byłby inteligentniejszy od sumy
    reszty...

  • 5. Data: 2021-10-07 19:05:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 7 października 2021 o 18:58:54 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > przyciśnie kryzys to za chwile Szumiło będzie ministrem od spraw
    > wirników Peltona. Być może z resztą byłby inteligentniejszy od sumy
    Po co walisz nazwiskami i przykładami z dupy. Każdy rząd będzie grabił do siebie i
    swoich znajomych. POprzednicy lepsi byli? Jeśli byli lepsi to co to za afery były.
    Najpierw że spirytusem a potem z paliwami? Ty masz na nich zapierdalać bo do nich
    należysz. Wolny jesteś jak wolno chodzisz. Jesteś państwowy jak asfalt na jezdni i
    szyszki w lesie.

  • 6. Data: 2021-10-07 19:08:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 19:05, Zenek Kapelinder wrote:
    > Po co walisz nazwiskami i przykładami z dupy.

    Z rządu. Choć w sumie racja, żadna różnica.

    > Każdy rząd będzie grabił do siebie i swoich znajomych.

    Nieprawda, ten twierdził że nie będzie.

    > POprzednicy lepsi byli?

    Tan miał być lepszy, tak obiecywał. Już zapomniałeś, czy to etap
    wypierania rzeczywistości?

  • 7. Data: 2021-10-07 19:46:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 7 października 2021 o 19:08:36 UTC+2 heby napisał(a):
    > Z rządu. Choć w sumie racja, żadna różnica.
    > Nieprawda, ten twierdził że nie będzie.

    > Tan miał być lepszy, tak obiecywał. Już zapomniałeś, czy to etap
    > wypierania rzeczywistości?
    Czepiasz się drobnych szczegółów. Kiedyś na płocie było napisane dupa. Poglaskalem i
    mi drzazga weszła. Dla wielu grup ten rząd jest lepszy od POprzedniego. Socjalizm i
    komunizm są systemami w których wszystkim władza ma robić dobrze. Chcesz powrotu
    tamtej władzy. Przed chwilą komunistyczny pogrobowiec i współczesny europoseł
    krytykował obecna władze i oskarżał o brak praworządności. A sam jest z tych samych
    co kazali strzelić Witoldowi Pileckiemu w tył głowy. A może tęsknisz za Balcerowiczem
    pzprowskim aparatczykiem który został w "nowej?" Polsce ministrem finansów.

  • 8. Data: 2021-10-07 20:00:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 19:46, Zenek Kapelinder wrote:
    > Czepiasz się drobnych szczegółów.

    Czyli wypieranie. Mieli być lepi a to jak zwykle kolejna banda
    złodziejaszków bez honoru. Nie przykro Ci, choć trochę?

    > Chcesz powrotu tamtej władzy.

    Wręcz przeciwnie. Wyjaśniam Ci tylko, że PiS i PO to takie same gówno.
    Wdepnąłeś w jedno z nich, bo jesteś naiwny jak dziecko. Dali ci kilka zł
    do ręki i teraz to juz tylko "drobny szczegół", że kradną. Co za upadek
    honoru.

  • 9. Data: 2021-10-07 20:14:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 7 października 2021 o 20:00:31 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > Wdepnąłeś w jedno z nich, bo jesteś naiwny jak dziecko. Dali ci kilka zł
    > do ręki i teraz to juz tylko "drobny szczegół", że kradną. Co za upadek
    Ja wiedziałem że tak będzie bo scenariusz w czasie mojego życia powtórzył się wiele
    razy. Zawsze ten sam scenariusz przypominający podróż Batorym. Najpierw szerokie
    horyzonty. Potem bujanie gości. A na końcu rzygać się chce i wysiąść nie można. A co
    do obecnej władzy. Uważam że całkiem dobrze sobie radzą. Przede wszystkim mają jakiś
    pomysł na Polskę. POprzednicy nie mieli żadnego z wyjątkiem kręcenia lodow. Robili za
    podnóżki niemieckich i chujnijnych polityków.

  • 10. Data: 2021-10-07 20:21:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 20:14, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ja wiedziałem że tak będzie bo scenariusz

    Więc tym bardziej dziwi mnie Twoje wielokrotnie wyrażane zadowolenie z
    obecnej władzy. Sprawdzające sie do faktu że dano Ci benefity, wiec jest
    zajebiście, a że kradną...

    > Przede wszystkim mają jakiś pomysł na Polskę.

    Komuniści też mieli jakiś. Sam pomysł nie wystarczy. Przydał by się
    jeszcze *dobry* pomysł a nie sam pomysł.

    > POprzednicy nie mieli żadnego z wyjątkiem kręcenia lodow. Robili za podnóżki
    niemieckich i chujnijnych polityków.

    W efekcie zagłosowałeś i oddałeś władzę nie tylko złodziejom, ale
    złodziejom umotywowanym ideologicznie. Co za naiwność.

    Ale postęp widzę. Już pozwalasz dotrzeć do głowy myśli, że PiS może być
    zwykłymi złodziejami. Czyli jednak jest nadzieja na śladowo racjonalne
    myslenie następnym razem.