  • 1. Data: 2021-10-07 20:41:00
    Temat: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Od: a a <m...@g...com>

    Wolna energia #5 - Produkcja, właściwości i zastosowanie gazu Browna - Adam Możdżonek

    https://youtu.be/Uv1aJQFQ6I4

  • 2. Data: 2021-10-07 21:03:39
    Temat: Re: Darmowa Szybka Energia i Gaz Browna na zimę
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 20:41, a a wrote:
    > Wolna energia #5 - Produkcja, właściwości i zastosowanie gazu Browna - Adam
    Możdżonek
    > https://youtu.be/Uv1aJQFQ6I4

    A prelegent interesował się jakimiś metodami skutecznego i bezpiecznego
    przechowywania H2+O (skoro to wkładasz na grupę budowanie)? Czy to tylko
    takie bredzenie od rzeczy że można dostać prąd z prądu, tylko mniej? I
    czemu ta energia jest wolna? I dlaczego spalanie wodoru ma coś w temacie
    "budowania" do rzeczy? I dlaczego spalany gaz Browna zachowuje się
    tajemniczo? Czy to dzieło obcych, skoro płomień dopasowuje się magicznie
    do metalu?

    Na koniec okazało się że to tak naprawde jeden ze sprzedawców
    samochodowego HOH z allegro :D Co ża żenada... dostęp do środków
    masowego przekazu to plaga dzisiejszych czasów.

    W tym filmie padło tyle głupot, że nie posób wymienić nawet ćwiartki...

    Walcz, "a a", masz duże szanse na jakiś medal na tej grupie. Niektórzy
    mysleli że dno widać w mule, a tu ktoś przebija z impetem.

  • 3. Data: 2021-10-07 21:10:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 7 October 2021 at 21:03:46 UTC+2, heby wrote:
> [...]
    >
    > Walcz, "a a", masz duże szanse na jakiś medal na tej grupie. Niektórzy
    > mysleli że dno widać w mule, a tu ktoś przebija z impetem.

    http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/

    Home \ Nauka \ Procesy nadsprawne, samochód na wodę i efekt Jutkina - Adam Możdżonek

    https://youtu.be/aER5kwAcS1I

  • 4. Data: 2021-10-07 21:19:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 21:10, a a wrote:
    > http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/

    Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    niskie, to nie przewidział ujemnych.

  • 5. Data: 2021-10-07 21:43:39
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 7 October 2021 at 21:19:24 UTC+2, heby wrote:
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/

    > Tak, wystarczy poczytać komentarze. Jeśli ktoś myslał, że IQ może być
    > niskie, to nie przewidział ujemnych.
    ==7 komentarzy

    https://porozmawiajmy.tv/wolna-energia-5-produkcja-w
    lasciwosci-i-zastosowanie-gazu-browna-adam-mozdzonek
    /

    Michal
    14 kwietnia 2019 at 08:39

    Witam.
    Kupiłem agregat prądotwórczy 12kw produkcji rosyjskiej z wojska
    Kupiłem 3 arkusze blachy kwasoodpornej na elektrody. Potrzebuję. Pomocy.... Mój
    generator jest mało wydajny. Jest możliwość skontaktowania się z Panem Adamem? Moj
    email to
    C...@p...onet.pl
    Pozdrawiam
    Andrzej21
    2 listopada 2016 at 18:58

    Miło się słucha z tą myślą, że pan Adam jest z tego samego miasta co ja ? Życzę
    sukcesu w budowie generatora!
    Arturo
    29 października 2016 at 22:12

    Kilka miesięcy temu zainstalowałem w swoim aucie taki elektrolizer (produkcji
    bułgarskiej) wytwarzający gaz Brauna. Zaobserwowałem zwiększoną sprawność silnika,
    znikł problem tz. turbo dziury oraz auto przestało dymić. Jak narazie nie
    zaobserwowałem żadnych oszczędności na paliwie. Jest to kwestia wyregulowania
    elektrolizera.
    Z tego co się dowiedziałem to w Bułgarii podobno nie wpuszczają aut ciężarowych
    do miast jeśli nie mają instalacji gazowej lub instalacji HHO (właśnie po to aby
    zmniejszyć ilość spalin w mieście) Podobno auta ciężarowe z zamontowanym generatorem
    HHO przechodzą inspekcje ITD i przeskakują o klasę w górę w Europejskim Standardzie
    Spalin.
    Qiu
    27 października 2016 at 01:24

    Czy możecie udostępnić cały materiał z całego dnia czy dni ??
    Alex
    27 października 2016 at 09:37

    Możemy, odostępniamy, to trwa. W ciągu kilku miesięcy udostępnimy większość.
    40i4
    25 października 2016 at 22:36

    Może się komuś przyda? Np: rozkład wody metodą Dava Lawtona ? W skrócie, rozkład
    wody przeprowadza się bez elektrolitu, pomiędzy elektrodami (okładki kondensatora) na
    wskutek silnego pola elektrycznego wewnątrz specjalnie zbudowanego kondensatora. W
    takim układzie woda jest dielektrykiem a silne pole elektryczne ma rozrywać wiązania
    wody str 103. Przy okazji są tu zebrane pomysły z zakresu wolnej energii:
    http://www.rexresearch.com/kingmb/wf-zpe3.pdf
    Jerzy
    22 października 2016 at 12:08

    Brawo, temat piękny, trochę ludzi zostało ,,załatwionych" przy tej okazji, ale
    temat się przebija przez zasieki. Im więcej ludzi to pozna tym szybciej nasza Ziemia
    się odrodzi. Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy. Jeszcze raz brawo.

    Your comment ...

  • 6. Data: 2021-10-07 22:14:40
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 21:43, a a wrote:
    > ==7 komentarzy

    Tak, dokładnie. "Pan Adam Możdżonek spokojnie i przystępnie tłumaczy.".
    Faktycznie, usypiający. Czyli że musi miec racje.

    "a a", serio, chcesz ciągnąć tą pariodię logiki dalej?

    To że grupy są nawiedzane przez róznych świrów widać po pl.sci.fizyka,
    ale że tutaj też? W grupie gdzie powinno się gadać o proporcji wody w
    zaprawie? Podziwiam upór.

  • 7. Data: 2021-10-07 22:28:12
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 7 October 2021 at 22:14:46 UTC+2, heby wrote:
> [...]
    > zaprawie? Podziwiam upór.
    Procesy nadsprawne, samochód na wodę i efekt Jutkina - Adam Możdżonek
    18 stycznia 2016 20:05

    http://porozmawiajmy.tv/procesy-nadsprawne-samochod-
    na-wode-i-efekt-jutkina-adam-mozdzonek/
    More videos
    12 431
    17
    [Podoba mi się]
    +51 0

    czym są procesy nadsprawne
    czym jest kondensacyjny piec gazowy
    jak działa samochód na wodę
    urządzenie do elektrolizy i wytwarzania gazu Browna HHO
    pokaz elektrolizy
    czym jest gaz Browna
    jak się spala gaz Browna
    Stanley Meyer i jego samochód na wodę - zobacz video
    efekt Jutkina (??? ????????????? ?????) - zobacz video
    odkrycia Irvinga Langmuir'a - zobacz video
    piece metalurgiczne na wodór - zobacz video 1, video 2
    perlit i jego właściwości

    Kontakt: a...@m...com.pl
    Ilość wejść: 12 431, w tym dzisiaj: 3
    Category: Nauka
    Tags: free energy

  • 8. Data: 2021-10-08 00:35:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 7 października 2021 o 20:41:02 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > Wolna energia #5 - Produkcja, właściwości i zastosowanie gazu Browna - Adam
    Możdżonek

    > https://youtu.be/Uv1aJQFQ6I4
    Należy zadać pytanie kto jest głupi. Ty że takie tematy wywolujesz czy ci co wchodza
    z tobą w dyskusję. Im dłużej trwa chocholi taniec tym bliższy jestem żeby stwierdzić
    że jednak ci co wchodzą w dyskusje to barany

  • 9. Data: 2021-10-08 07:26:15
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-10-08 o 00:35, PSYCHOPATA Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    wchodza z tobą w dyskusję. Im dłużej trwa chocholi taniec tym bliższy jestem żeby
    stwierdzić że jednak ci co wchodzą w dyskusje to barany

    dlatego na pl.soc.polityka z tobą nie dyskutuję BARANIE! ;-)))

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 10. Data: 2021-10-30 08:54:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież to oczywiste, że machiny cięższe od powietrza latać nie mogą.

    -----
    "a a" wrote in message news:55c341d5-78cb-474a-896e-2d73ec94646bn@googlegro
    ups.com...