  • 121. Data: 2015-07-10 20:59:50
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Unia już powoli zwalcza raje podatkowe. Nawet Google i Apple zaczęły więcej
    >płacić :-)

    Uhm, zwłaszcza, ze Unia ma u siebie na pokładzie np. Luksemburg,
    pasożytniczy raj podatkowy.

  • 122. Data: 2015-07-10 21:02:28
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 10 lipca 2015 20:07:18 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    >wszystko co kaczor (no i kosciol) to złe -wiem, wiem. To wlasnie powinienes
    >miec w stopce. Nie ma to jak rzeczowa rozmowa :)

    Masz rzeczywiście problem z kaczorem. Z jakiej dupy Kościół tu włożyłeś to
    nie wiem. Pewnie to Twój drugi problem.

  • 123. Data: 2015-07-10 21:56:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 10 lipca 2015 21:02:46 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Masz rzeczywiście problem z kaczorem.

    nie mam zadnego. Zadałem pytanie. Odpowiedz jest standardowa jesli tylko dotyka
    kaczora. Znam, bez specjalnej znajomosci szczegół takie opinie:
    "Po raz pierwszy - chyba od czasów Jagiellonów - próbował (L. Kaczyński) odnowić
    intensywną polską obecność polityczną w Europie Środkowej". - J. Rokita." - a nie
    wydaje mi sie zeby jakos tusek czy komor dla jednoczenia sprawy europy srodkowej cos
    zrobili. A po wegrzech to juz jechali jak po psie.

    > Z jakiej dupy Kościół tu włożyłeś to
    > nie wiem. Pewnie to Twój drugi problem.

    nie jestes w temacie - masti zawsze to wyciaga, to jego zelazny argument :-)

    b.

  • 124. Data: 2015-07-10 22:00:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > nie jestes w temacie - masti zawsze to wyciaga, to jego zelazny argument :-)

    to ty wyciągnąłeś więc nie wmawiaj innym

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 125. Data: 2015-07-11 07:48:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >nie mam zadnego. Zadałem pytanie.

    Ono było bez związku z dyskusja, wyłącznie ma związek z kampania
    przedwyborcza, w której wyraźnie bierzesz czynny udziale, w najlepszym
    przypadku jako pożyteczny idiota.

    Nazywasz się masti?

  • 126. Data: 2015-07-11 08:51:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 11 lipca 2015 07:48:36 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    >
    > Ono było bez związku z dyskusja, wyłącznie ma związek z kampania
    > przedwyborcza, w której wyraźnie bierzesz czynny udziale, w najlepszym

    przeczytaj jeszcze raz ta czesc o wyplywie kapitalu. Ergie: wiecej panstw ma te
    problemy--> moze sensowne byloby utworzyc blok panstw srodkowowschodnich
    naciskajacych na unie by temu zapobiegac.
    Ja co prawda uwazam ze powinnismy to zalatwiac samemu podobnie jak wegry, ale
    przeciez taki sojusz bylby mozliwy. Z tego logiczne pytanie kto dzialal bardziej na
    rzecz poprawy stosunkow miedzynarodowych w eu-srod.
    Logiczne? Nie, bo padło slowo kaczor -i włącza sie piana na ustach a wtedy
    nieazleznie od wszystkiego jedynym argumentem jest "hahaha" itp

    Co do idiotow: wykaż ze błądze w logicznej i racjonalnej dyskusji albo nie uzywaj
    slow ktorych nie rozumiesz.

    b.

  • 127. Data: 2015-07-11 10:31:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >padło slowo kaczor -i włącza sie piana na ustach

    twoich, cos tam o ryzym huju zdaje sie pisales

  • 128. Data: 2015-07-13 09:37:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Uhm, zwłaszcza, ze Unia ma u siebie na pokładzie np. Luksemburg,
    > pasożytniczy raj podatkowy.

    Ano ma i np. Amazon tam rozliczał swoją sprzedaż i... przestał :-) Teraz
    Lokalne oddziały płaca część podatków u siebie.

    Apple tam rozliczało całą swoją sprzedaż i też coś się zmieniło (nie
    pamiętam szczegółów).

    To się _powoli_ ale jednak zmienia.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 129. Data: 2015-07-13 09:41:12
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > ok - no to kto bardziej zabiegal o integeracje europy srodkowej, lech
    > kaczynski czy chyzy rój?

    Nie mój poziom. EOT

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 130. Data: 2015-07-13 10:01:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ano ma i np. Amazon tam rozliczał swoją sprzedaż i... przestał :-)

    Jestes pewien?