  • 1. Data: 2012-08-01 14:33:53
    Temat: Ceny prac wykończeniowych
    Od: "A" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam, jakie są na rynku dobre ceny za położenie gładzi i malowanie na biało i
    kolor z m2? Jaka jest tendencja cen prac wykończeniowych, rosną czy spadają w
    ciągu ost. 2-3 lat? Pozdr

  • 2. Data: 2012-08-01 21:07:46
    Temat: Re: Ceny prac wykończeniowych
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik A napisał:
    > Witam, jakie są na rynku dobre ceny za położenie gładzi i malowanie na biało i
    > kolor z m2?

    Zależne od lokalizacji...

  • 3. Data: 2012-08-03 22:48:46
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Ceny raczej spadają ... wczoraj sie orientowałem ile kasują za gładzie
    to tak od 12 zł /m2 ( dolny śląsk )