  • 21. Data: 2010-05-11 09:25:33
    Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 09:15:27 +0200, Misiek napisał(a):

> [...]
    >>> 2. zloty medalik na zlotym lancuszku
    >>> 3. rower skladak
    >>> 4. aparat fotograficzny marki SMIENA
    >>> 5. jakies "poboczne" drobiazgi (w tym pieniadze z ktorych NIC do dzis nie

    > Tak, to bylo NIEWIELE...
    > jak na ilosc gosci... to niewiele hiehiehie
    > Zapominasz ze nie przychodzi 4,5 osob a ze 20...

    Moje dzieci dostały od gości słodycze, książki, a od chrzestnych skromne
    złote drobiazgi. Gotówka sporadycznie, w ilości niewartej wspomnienia, ale
    dzieci były bardzo zadowolone. Z Komunii i z przyjęcia, jakie
    przygotowałam.

  • 22. Data: 2010-05-11 09:50:23
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > złote drobiazgi. Gotówka sporadycznie, w ilości niewartej wspomnienia, ale
    > dzieci były bardzo zadowolone. Z Komunii i z przyjęcia, jakie

    A moje - chłopcy: zegarek, obrazek - Pamiątkę z Komunii - córka dodatkowo
    złoty łańcuszek z krzyżykiem - od chrzestnych. Ma do dzisiaj.

  • 23. Data: 2010-05-11 10:29:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 11:50:23 +0200, Panslavista napisał(a):

    > A moje - chłopcy: zegarek, obrazek - Pamiątkę z Komunii - córka dodatkowo
    > złoty łańcuszek z krzyżykiem - od chrzestnych. Ma do dzisiaj.

    Moje też mają - obrazki, medalik i pierścionek, wydawnictwa encyklopedyczne
    i biblie dla dzieci.

  • 24. Data: 2010-05-11 10:34:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 12:29:48 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Moje też mają - obrazki, medalik i pierścionek, wydawnictwa encyklopedyczne
    > i biblie dla dzieci.

    Przy czym, kiedy na Komunię dla dzieci mojego brata kupiłm książki (OWSZEM,
    DROGIE), nastąpiła niemal obraza - nie wzięłąm pod uwagę, że tam książka to
    wróg ;-PPP

  • 25. Data: 2010-05-11 10:48:24
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Przy czym, kiedy na Komunię dla dzieci mojego brata kupiłm książki
    > (OWSZEM,
    > DROGIE), nastąpiła niemal obraza - nie wzięłąm pod uwagę, że tam książka
    > wróg ;-PPP

    Tam to znaczy gdzie?
    bo w tej chwili wiekszosc dzieciakow patrzy na ksiazki jak na wroga hehehe
    IPody, Notbooki, MP-3... to cos dla nich hehehe
    A najlepiej to IBOOK-a im dac hehehe

  • 26. Data: 2010-05-11 12:43:06
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    Misiek pisze:

    > lap-topek czy inny komputer owszem, ale to koszt (dobrego w miare
    > stacjonarka z monitorem) 5-6 tys., wiec tu by "skladka" wchodzila w gre
    > chyba tylko...

    A co ośmioletnie dziecko zrobi z komputerem za 6 tys ? Dla takiego
    netbook za 700 zł + monitor 22' za 400 zł + zewnętrzny dysk za 300zł +
    pierdółki za 1oozł. Razem 1500 zł wystarczy na dwa trzy lata, nim
    dziecko się weźmie za jakieś poważniejsze gry.

    Adam

  • 27. Data: 2010-05-11 13:39:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 12:48:24 +0200, Misiek napisał(a):

    > Tam to znaczy gdzie?

    No w ich domu, w ich rodzinie - rodzice ledwo zdawszy maturę nie
    przeczytali w życiu ani jednej książki, z wyjątkiem tych kilku
    obowiązkowych na płatnych studiach, a dzieciom to w ogóle się nie czytalo,
    o ile moi rodzice (tj. dziadkowie dzieci brata) tego nie zrobili od czasu
    do czasu. Kiedy weszłam z tymi wspaniałymi (dla mnie) ksiażkami, zapadła
    wymowna cisza i wtedy zdałam sobie sprawę, jak straszne fopa popełniam
    ;-PPP

    > bo w tej chwili wiekszosc dzieciakow patrzy na ksiazki jak na wroga

    Nie tylko w tej - to było jakieś... 13-14 lat temu.

    > hehehe
    > IPody, Notbooki, MP-3... to cos dla nich hehehe
    > A najlepiej to IBOOK-a im dac hehehe

    Jak tak dalej pójdzie, to wrócimy do tam-tamów...

  • 28. Data: 2010-05-11 13:40:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 14:43:06 +0200, Adam Moczulski napisał(a):

    > nim
    > dziecko się weźmie za jakieś poważniejsze gry.

    To PO TO dziecko ma mieć lepszy komputer??? Sorry, no nieeeee.

  • 29. Data: 2010-05-11 13:57:28
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 11 Maj, 15:40, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > To PO TO dziecko ma mieć lepszy komputer??? Sorry, no nieeeee.

    A PO CO innego dziecku będzie potrzebny komputer? Tak realnie?
    I proszę, nie pisz frazesów, że do odrabiania lekcji...

    J.

  • 30. Data: 2010-05-11 18:01:53
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > MP-trojka sie "przyda" ???

    Tak, gdyż muzyka rozwija osobowość i wrażliwość.

    > kolejnymi tekstami Hip-Hop owymi itp????

    Jeśli słuchasz takiej szmiry - to Twój wybór...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl