  • 1. Data: 2015-11-21 13:19:24
    Temat: Co na podłogę, aby miało dobry poślizg
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Poradźcie czym wyłożyć podłogę w pomieszczeniu do treningu hokeistów,
    aby miało niski współczynnik tarcia?
    Płyty teflonowe są za drogie. Coś mi się obiło o uszy o płytach
    składanych, jak puzzle.
    Jacek

  • 2. Data: 2015-11-21 14:03:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zwykłą gładka wykładziną PCV + pasta woskowa do samochodów. W wersji hard do
    rozgrzanej pasty dosypac dwusiarczku molibdenu.

  • 3. Data: 2015-11-21 22:19:29
    Temat: Re: Co na podłogę, aby miało dobry poślizg
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 14:03:40 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Zwykłą gładka wykładziną PCV + pasta woskowa do samochodów. W wersji hard do
    rozgrzanej pasty dosypac dwusiarczku molibdenu.

    Tym sobie dupe, przed wyjsciem na miasto, smarujesz ?

  • 4. Data: 2015-11-22 09:37:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 22:19:31 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    rozgrzanej pasty dosypac dwusiarczku molibdenu.

    > Tym sobie dupe, przed wyjsciem na miasto, smarujesz ?

    Człowiek odpowiedział na pytanie ale zawsze jakiś idiota swoja 3 grosze musi wtrącić

  • 5. Data: 2015-11-22 22:02:38
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 09:37:56 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    rozgrzanej pasty dosypac dwusiarczku molibdenu.

    > Człowiek odpowiedział na pytanie ale zawsze jakiś idiota swoja 3 grosze musi
    wtrącić

    Pamiętaj: Kogutek zawsze ma na myśli "hard".

  • 6. Data: 2015-11-22 22:05:41
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 13:19:22 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > aby miało niski współczynnik tarcia?
    > Płyty teflonowe są za drogie. Coś mi się obiło o uszy o płytach

    A ci hokeisci to maja na tej podlodze trenowac , majac łyżwy na nogach, czy boso, czy
    w skarpetkach ?

  • 7. Data: 2015-11-22 22:57:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja? Nie. Ale przyda ci się przepis bo zamiast co drugi dzień będą cie mogli na
    mieście ruchac codziennie.

  • 8. Data: 2015-11-23 04:58:07
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-22 o 22:05, Marek pisze:
    > A ci hokeisci to maja na tej podlodze trenowac , majac łyżwy na nogach, czy boso,
    czy w skarpetkach ?
    Będą w butach ale bez łyżew.
    Jacek

  • 9. Data: 2015-11-23 08:40:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 04:58:09 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Będą w butach ale bez łyżew.

    to trzeba im dac zwykłe rolki a tylko kółka wymienic na teflonowe :)

    b.

  • 10. Data: 2015-11-23 08:49:56
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 08:40, Budyń pisze:

    > to trzeba im dac zwykłe rolki a tylko kółka wymienic na teflonowe :)

    Krążek też jest taki specjalny do treningów na innej powierzchni niż lód.