  • 41. Data: 2018-05-10 23:45:46
    Temat: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: marios <n...@n...pl>

    W dniu 10.05.2018 o 20:14, Janusz pisze:

    > No i? widocznie nie było przygotowane na szczepienie, było chore,
    > moje dzieci są zaszczepione i żadnych objawów nie miały, podobnie
    > inne które znam.

    Zrozumiałem z tego, że przypadek znoszący dobrze szczepionkę unicestwia
    możliwość napisania o przypadku ciężkim. Wszak jest w mniejszości,
    musiał coś źle zrobić.
    "Było chore" - badałeś je, wiesz, widziałeś, wróżyłeś, może nikt nic
    nie zauważył? Jak mnożna tak przesądzić o sprawie? Może tak, może nie.

  • 42. Data: 2018-05-11 08:04:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 maja 2018 23:12:24 UTC+2 użytkownik marios napisał:
    > A ogólnie nie chodzi mi o udowadnianie jakiegoś konkretnego
    > przypadku, tylko o to aby przestać ufać w różne autorytety i mas-media
    > dla których jesteśmy kukiełkami. Internet jest potężnym narzędziem
    > sterowania, tysiąc razy opublikują i zaraz na wszelkich forach widać jak
    > wszyscy "gadają" z tego samego klucza.

    gadasz dokładnie jak płaskoziemcy. Słowo w słowo. Z tym samym sensem.

    Bo szczepienie ma chronic społeczeństwo, owszem, po szczepionce mogą zdarzyć sie
    powikłania i 1 osoba na milion będzie miała kłopoty. Ale 10000 skorzysta bo nie umrze
    na chorobe zakaźną.
    Antyszczepionkowcy usiłując uratowac tę 1 osobę skazują wiele innych na kłopoty - a
    przy odpowiednio dużej liczbie osób niezaszczepionych zachoruje równiez ta 1 osoba.

    > *ps. Kolega ma pewne [powiedzmy] osiągnięcia na tle medycznym. Raz przy
    > flaszce opowiadał mi o myciu rąk - nie w sensie higieny ;) - raczej
    > Piłkarski poker z Gajosem. Byłem nieco zszokowany opowieścią, choć niby
    > wiedziałem czego się spodziewać.

    o teraz to napisałeś z sensem - nic nie można zrozumieć o co chodzi, a nie jakies
    drugie dno itp :P

    b.

  • 43. Data: 2018-05-11 09:44:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 May 2018 23:12:06 +0200, marios

    > Nie mam zamiaru, bo to nie jest moja sprawa, a kolega nie jest moim
    > przyjacielem aby mi się zwierzać z [niemiłych] szczegółów.
    > Wiem tylko że załamanie nastąpiło zaraz po szczepionce,
    > wiem że jest częściowy (o ile można to tak określić)
    > autyzm i jeszcze jakieś problemy

    Nie wiesz czy "załamanie" miało związek ze szczepionką, albowiem przed
    szczepionkami takie i wiele innych przypadków zdarzało się na pęczki --
    wystarczy sprawdzić śmiertelność noworodków kiedyś i teraz. I wtedy też był
    autyzm, tylko nie diagnozowany albo diagnozowanym w mniejszym przedziale. O
    tym też jest mowa w tym reportarzu, dlatego ponownie polecam posłuchać
    zanim zaczniesz dalej (próbować) dyskutować. Choć wygląda na to, że nic to
    nie da. :P

    > (a czepiliście się od razu autyzmu).

    Ja tylko, dosyć wyraźnie, ironizowałem.
    To w ogóle nie miało podlegać dyskusji. :P

    > Nie wiem na ile mogło to być spowodowane innymi rzeczami.
    > [to traktuję jako fakt(!) z bezpośredniej relacji ojca, a nie youtuba,
    > onetu, interii, wp, gazeta, nczas, stron o ufo, itd. ]

    To że sfrustrowany ojciec, bo dziecko ma prawdopodobnie "wrodzony" autyzm i
    jeszcze parę innych kłopotów, tak powiedział traktujesz jako fakt? Nie że
    jestem jakiś nieczuły, ale ponownie powtarzam, dzieci chorowały, ludzie
    chorują, chorowali i umierali dużo wcześniej przed szczepionkami, w
    znacznie większym odsetku niż obecnie. Ergo, znacznie więcej szkód by
    narobił brak szczepionek.

    > Wybacz, nie skorzystam z linku, na dziś jestem już zmęczony oraz*

    Dzisiaj też jest dzień. I jutro. I po jutrze. Pisząc tego jałowego posta
    pewnie 1/3 byś posłuchał. :P Ja też na raty słuchałem. :>

> [...]
    > sobie właśnie z takiej [domyślnej] argumentacji - że ja się naczytałem,
    > że Wy naczytaliście internetu/gazet i walczymy miedzy sobą.

    Pogadaj o tym ze sczygiel, bo On twierdzi że autorytety co rok powinny
    głosić oficjalne stanowisko w każdym wątpliwym temacie... Tak drodzy
    ziemianie, ziemia JEST okrągła!

    Dobra, tu też EOT. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2018-05-11 09:49:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-10 o 20:14, Janusz pisze:

    > No i? widocznie nie było przygotowane na szczepienie, było chore,

    Jak się przygotowuje dziecko na szczepienie? Jakieś specjalne voo-doo?
    Chore nie było, poza tym, przed podaniem szczepionki dziecko jest badane
    przez lekarza.

    > moje dzieci są zaszczepione i żadnych objawów nie miały, podobnie
    > inne które znam.

    To, że większość nie ma NOPu po szczepieniach nie neguje faktu, że NOP
    istnieje.
    I jest skrzętnie ukrywany przez środowisko.

    > Podaje się dziecku ibum w syropie aby trochę zbić gorączkę bo organizm
    > szaleje podobnie jak przy alergii, 2-3 dni i po gorączce.

    Byłeś i wiesz co robiłem.
    Otóż ani ibuprofen ani paracetamol już nie działały, trzeba było dziecko
    schładzać okładami.
    Ale nie widziałeś takiej akcji na własne oczy więc łatwo Ci teoretyzować.

> [...]
    > znosiły wirusy i gorączkowały 1-2 dni, raz mocno, drugi słabiej  az po
    > kolejnym się skończyło, teraz mam spokój , nawet ta grypa co szalała u

    Popatrz, to zupełnie tak jak moje dziecko. Po akcji z drgawkami nie
    przyjęła żadnej szczepionki i też jej nie łapią żadne choroby. Po drodze
    były wakacje w Azji, Bliskim Wschodzie i nic nie złapała.
    Mogę wyciągnąć na tej podstawie podobnie jak Ty - że szczepionki są
    niepotrzebne.

    W dokumencie, który linkowałem jest zresztą ciekawy problem etyczny
    nawiązujący do szczepienia.
    Czy można zabić jednego zdrowego, żeby uzyskać organy do przeszczepu dla
    pięciu potrzebujących chorych.
    Nikt nie pomyśli o takim rozwiązaniu, a szczepi się równo wszystkich bez
    względu na ryzyko.

    --
    Pete

  • 45. Data: 2018-05-11 09:52:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-11 o 08:04, Budyń pisze:

> [...]
    przy odpowiednio dużej liczbie osób niezaszczepionych zachoruje równiez ta 1 osoba.

    Aco Ty na to, żeby uśmiercić jednego zdrowego, aby pobrać narządy dla

  • 46. Data: 2018-05-11 10:00:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 May 2018 10:04:04 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Starczy, starczy.
    > Krzyczec dalej beda ale oficjalne stanowisko
    > bedzie zaprezentowane. A jednak takowego nie ma.

    Nie wystarczy. Oszołom dostanie kolejny "argument". Tj. bronią się, znaczy
    coś musi być na rzeczy. Trzeba podwoić starania. Pytam się ponownie, życia
    nie znasz?

    > I skoro nawet tak malego ruchu formalno oficjalnego nie ma to coraz
    > wiecej ludzi zaczyna myslec o tym ze sprawa smierdzi. Czytales linke co
    > podeslal Pete? Tam ladnie widac ze jednak przypadki smierci po podaniu
    > szczepionki sa. 50 sztuk na te 50mln dawek (oidp) ale sa.

    Znaczy promil? I nie sposób stwierdzić, czy bez szczepionki nie stałoby się
    to samo, wcześniej czy później. Jeśli organizm tak reaguje na spreparowane
    (osłabione) szczepy, to po zetknięciu z "żywą" bakterią też by
    prawdopodobnie poległ. Oczywiście prawdopodobieństwo zetknięcia się z
    bakterią jest minimalne, ale tylko i wyłacznie dlatego że wszyscy (albo
    większość, póki co) są SZCZEPIENI.

    > Ludzi to martwi a elity zamiast spokojnie tlumaczyc ze szansa na smierc
    > od szczepionki jest mniejsza niz szansa na smierc przy przechodzeniu
    > przez ulice wola siedziec cicho. A to napedza te ruchy.

    Podejrzwam że nie raz się za to zabierali, a w połowie dochodzili do
    wniosku że to samo w sobie jest tak głupie jak tłumaczenie i ciągłe
    powtarzanie dorosłemu wychowanemu człowiekowi żeby nie robił kupy na środku
    salonu.

    > Niezbyt dobre podejscie z punktu widzenia nauki.
    > I to zle swiadczy o bioracych w tym udzial naukowcach i biznesie.

    Naukowcy i biznes nie może występować w "swojej sprawie". Naukowcom można
    zarzucić że zostali opłaceni przez biznes, a biznesowi że opłacił naukowców
    żeby zeznawali jak im wygodnie. I nie mają możliwości się przed tym
    zarzutem obronić, bo tylko spiralka się nakręci.

    > No i sam widzisz. Prosciej pozartowac niz zastanowic sie jak temat
    > ogarnac. A temat prosty nie jest szczegolnie ze dzis relatywnie niewiele
    > trzeba narzezbic aby duze szkody wyrzadzic.

    Nic nie widzę. Mity o podłogówce się prostuje na każdym kroku, a i tak co
    chwilę wyskakuje jakiś bob budowniczy i pyta, albo wręcz jak typowy wujek
    dobra rada, głosi swoje głupkowate teorie o wadach, wręcz szkodliwości,
    latającym kurzu, czy ciekach wodnych.

    W kosmos latają rakiety, ludzie byli na księżycu, fotek i filmów jest na
    pęczki, a i tak znajdzie się płaskoziemca twierdzący że to kłamstwa rządów
    i NASA. I co, myślisz że w zwiazku z tym raz w roku powinien lecieć
    komunikat w TV o treści: Ludzie, ziemia jest okrągła (prawie) i krąży wokół
    słońca związana z nią siłą grawitacji! Po pierwsze już samo to brzmi
    komicznie, po drugie czy myślisz że to by z automatu wypleniło
    płaskoziemców albo wytrąciło im argumenty? Nie, nadal byłby to spisek
    (sprawdzić czy nie iluminaci), tylko jeszcze większy -- bo przecież inaczej
    by o tym nie trąbili w kółko.

    Odnośnie podłogówki, bo od tego się zaczęło, polecam zainteresowanym
    artykuł opracowany ponad 12 lat temu na PW (ale w sumie samo przeczytanie
    nie ma sensu, bo to trzeba jeszcze przeczytać ze zrozumieniem):
    http://www.is.pw.edu.pl/~michal_strzeszewski/ioiw/po
    dlogowe

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2018-05-11 10:05:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 May 2018 09:49:46 +0200, Pete

    > I jest skrzętnie ukrywany przez środowisko.

    Tak samo jak fakt że żyjemy na płaskiej ziemi.
    Skrzętnie ukrywane jest także, że lądowanie
    na księżycu było kręcone w holiłód.

    Tak brzmisz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2018-05-11 10:06:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-11 o 10:00, Myjk pisze:
> [...]
    > prawdopodobnie poległ. Oczywiście prawdopodobieństwo zetknięcia się z
    > bakterią jest minimalne, ale tylko i wyłacznie dlatego że wszyscy (albo

    Przeczytaj ten dokument.
    Bo na razie to jest dyskusja ze ślepym o kolorach.

    --
    Pete

  • 49. Data: 2018-05-11 10:09:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-11 o 10:05, Myjk pisze:
    > Fri, 11 May 2018 09:49:46 +0200, Pete

    > Tak samo jak fakt że żyjemy na płaskiej ziemi.
    > Skrzętnie ukrywane jest także, że lądowanie
    > na księżycu było kręcone w holiłód.
    >
    > Tak brzmisz.

    A potrafisz podać racjonalny argument nie wpisania NOPu w historię choroby?

    Bo to Ty zachowujesz się dokładnie jak piszesz.
    'Szczepionki są cacy a reszta to głupki'

    --
    Pete

  • 50. Data: 2018-05-11 10:09:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 May 2018 09:52:05 +0200, Pete

    > Aco Ty na to, żeby uśmiercić jednego zdrowego, aby pobrać narządy dla
    > pięciu potrzebujących chorych?

    Tak mówi Twoja statystyka? Z mojego otoczenia wynika (na szybko jest tego z
    50 przypadków, ale realnie to nawet więcej), że nikogo nie trzeba było
    uśmiercić szczepionką aby reszta mogła spokojnie żyć -- a nie chorować i
    umierać w cierpieniach z powodu chorób wywołanych brakiem zastosowania
    szczepionek.

    --
    Pozdor
    Myjk