  • 71. Data: 2018-05-14 07:19:27
    Temat: Re: [OT] Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: Pete <n...@n...com>

    > A jakimi metodami konkretnie się zaniża i kto to robi?

    Ja pisałem - w moim przypadku osobiście. Ludzie piszą w necie- lekarze
    odmawiają wpisywania NOP po podaniu szczepionek.

    > Jeśli udowodnisz że ktokolwiek je zaniża to *dopiero* wtedy będzie można
    > dyskutować o powodach.

    j.w.

    Machanie rękami nie jest dowodem, głebokie
    > przekonanie nie jest dowodem, wiara nie jest dowodem brak dowodów
    > również nie jest dowodem. Jakie więc posiadasz?

    Przystawienie pistoletu do głowy łapiduchowi chyba by tylko pomogło.
    'Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz?'

    --
    Pete

  • 72. Data: 2018-05-14 07:20:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-13 o 02:59, Sebastian Rusek pisze:

    > Chciałem tylko powiedzieć, że uwielbiam ten moment w tym temacie
    > dyskusji...

    Przeczytał w końcu linkowany dokument.

    > Ostatnio mi jeden zaufany lekarz powiedział, że ten biznes to w ogóle
    > jest niezły przekręt. Wystarczy prosta arytmetyka: firmy farmaceutyczne
    > dużo więcej zarabiają na leczeniu ludzi z chorób niż na zapobieganiu im
    > poprzez szczepionki i właśnie dlatego opłacają takie organizacje jak
    > StopNOP żeby działały na ich rzecz, bo z państwem sobie nie poradziły ;)

    Hehehe :)
    Ile Kopacz dopłaciła do leczenia świńskiej grypy? No dawaj albo odeszczekuj.

    --
    Pete