  • 61. Data: 2018-05-11 17:56:01
    Temat: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzieki szczepionkom przezylo kilka miliardow ludzi. Przez masowe szczepienia
    zlikwidowano sporo smiertelnych chorob. Na wiele chorob poprzez masowe szczepienia
    ludzie uzyskali odpornosc zbiorowa. Wiecej informacji bylo kilka dni na onanecie. Jak
    tylk na chwile sa odpuszczone jakies szczepienia to choroby wracaja. Jak rodzice maja
    pierdolca i nie chca szczepic dzieci to powinni miec przez sad ograniczone prawa
    rodzicielskie na czas szczepienia. Nie zaszczepione dziecko nie powinno zostac
    przyjete do zlobka, przedszkola i szkoly. Nie szczepione dzieci to tykajaca bomba
    zegarowa.

  • 62. Data: 2018-05-11 18:09:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-05-11 o 17:04, s...@g...com pisze:

    > Dziekuje ze uczciwie napisales ze zignorujesz konkretny dokument.

    Bełkot nazywasz dokumentem?
    Opowiem Ci historię.
    Był sobie facecik który postanowił zarobić na szczepionkach, puścił
    plotkę że inne są bee a moje będą ok, ale się nie udało, jego są bee a inne
    nie i działają jak mają działać. Ale plotka została i jest
    zwielokrotniona przez
    różnych ludzików którzy jak im dziecko zachoruję to czepiają się
    wszystkiego żeby znaleźć przyczynę, chociaż koncerny też mają swoje za
    uszami
    ale ten tylko się nie myli co nic nie robi.
    http://joemonster.org/art/42287/7_zawsze_dyskusyjnyc
    h_ciekawostek_o_szczepionkach
    http://joemonster.org/art/39270/Nie_szczep_dziecka_b
    o_autyzm_pare_slow_o_ruchu_antyszczepionkowym
    http://joemonster.org/filmy/67370/Spisek_szczepionko
    wy_a_sprawa_autyzmu

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 63. Data: 2018-05-11 18:19:16
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 11 maja 2018 11:09:30 UTC-5 użytkownik Janusz napisał:

    > Bełkot nazywasz dokumentem?

    Nie czytales a wiesz ze belkot. Ciekawe.

  • 64. Data: 2018-05-11 19:11:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-11 o 15:26, Pete pisze:

    > Jest jak najbardziej z sensem. Szczepienie ma na celu zarabianie
    > pieniędzy.
    > A efekty uboczne się pilnie maskuje.

    Panowie o co tyle hałasu?

    Szczepionki wymyślono po to, żeby uodpornić organizm na różne
    drobnoustroje. Kiedyś szczepiono tylko na te choroby, które niosły duże
    spustoszenie wśród ludzi. Szczepiono wtedy szczepionkami powstałymi na
    bazie tych drobnoustrojów, przed którymi miały chronić. Niestety
    szczepionki te nie zawsze były bezpieczne i czasami doprowadzały do
    chorób, przed którymi miały chronić. Ale podobnie też działa każdy
    organizm w zetknięciu z drobnoustrojami. Nie każdy kto miał kontakt z
    daną chorobą musi zachorować. Spora część społeczeństwa w naturalny
    sposób nabywa odporności podczas kontaktu z chorymi.

    Jednak obecnie ze szczepień zrobił się ogromny biznes, a lobby robi
    wszystko, żeby sprzedać jak największą ilość szczepionek.
    Namawiają/zmuszają ludzi do szczepienia się pod byle pretekstem i do
    tego namawiają, żeby szczepienia systematycznie powtarzać. Ponieważ
    wprowadzanie drobnoustrojów do organizmu niesie duże ryzyko wywołania
    danej choroby to wymyślono sposób jak zmobilizować układ immunologiczny
    do rozpoznania zagrożeń na podstawie nieaktywnych fragmentów DNA
    drobnoustrojów, martwych drobnoustrojów lub żywych ale osłabionych,
    antygenów lub produktów metabolizmu tych ustrojów. Na wiele z nich
    organizmy nawet by nie zareagowały reakcja immunologiczną, dlatego aby
    uruchomić układ immunologiczny i wzmocnić jego reakcję podaje się
    aluminium jako adjuwant. Aluminium w organizmie człowieka działa w ten
    sposób, że podawane wraz z nim substancje są rozpoznawane jako te, które
    mają wywołać reakcję immunologiczną, a ponadto przedłużają tą reakcję.
    Poza reakcją immunologiczną polegającą na tworzeniu przeciwciał,
    dochodzi do utrwalania reakcji alergicznych.  Dla przykładu układ
    immunologiczny dziecka, które dostało szczepionkę zawierającą aluminium
    zaczyna bardzo mocno reagować na wszelkie substancje, które dostają się
    w tym czasie do krwi np. z pożywienia np. mleko czy truskawkę. W ten
    sposób mogą powstawać alergie.

    Ponadto Aluminium jest neurotoksyną, która atakuje układ nerwowy,
    zwłaszcza mózg. Jest jedną z przyczyn demencji starczej, powszechnie
    nazywanej chorobą Alzheimera.

    Kolejną neurotoksyną, która się znajduje w szczepionkach to rtęć, która
    w postaci związku tiomersalu pełni rolę konserwantu. Rtęć uszkadza
    osłonki nerwowe doprowadzając do niszczenia rozwijających się komórek
    nerwowych w szczególności małych dzieci.

    Jednakże wraz z pożywieniem, pochłaniamy pewne ilości metali ciężkich,
    rtęci i aluminium. Niestety w wielu produktach nas raczą pazerni
    producenci takim syfem. Dla przykładu pasty do zębów, perspiranty, kremy
    i wiele innych zawierają aluminium. Rtęć jest w świetlówkach i w
    niektórych środkach kosmetycznych.

    Niektóre organizmy dość dobrze radzą sobie z wydalaniem rtęci i
    aluminium. Jednak w wielu przypadkach są problemy z ich wydaleniem.

    Rtęć zawarta w tiomersalu w większości podlega przemianom metabolicznym
    i jest wydalana. Ale jej część może być kumulowana w organizmie.

    ==== Szczepić się czy się nie szczepić? Oto jest pytanie.====

    Nie każdy kontakt z drobnoustrojami musi się zakończyć chorobą.
    Nierzadko kontakt z daną chorobą lub przebycie danej choroby w
    dzieciństwie uodparnia na lata.

    Ponadto na wiele chorób wymyślono już skuteczne leczenie, które co
    prawda też nie pozostaje obojętne dla organizmu, ale jest złem koniecznym.

    Poddawanie się częstym szczepieniom pod byle pretekstem może doprowadzić
    do niedorozwoju umysłowego i choroby Alzheimera w wieku 40-50 lat lub
    też szeregu chorób autoimmunologicznych: począwszy od wszelkiego rodzaju
    alergii, astmy, łuszczycy, chorób zapalnym stawów, reumatyzmu,
    stwardnień (SM) i wiele innych, skończywszy na autyzmie i uszkodzeniach
    mózgu na skutek bardzo silnej reakcji obronnej organizmu i gorączki.
    Wysoka temperatura organizmu powoduje uszkodzenia białek w organizmie, a
    z białek zbudowany jest nasz cały organizm. Nakbardziej podatny na
    przegrzanie jest mózg. O ile spora część komórek jest w stanie się
    odbudować o tyle uszkodzone komórki nerwowe w mózgu umierają
    bezpowrotnie. Co najwyżej rolę tych uszkodzonych komórek mogą przejąć
    inne, zdrowe komórki.

    Jednak dzięki szczepionkom pozbyto się wielu chorób, które kiedyś
    dziesiątkowały społeczeństwo. Dzięki szczepionkom udało się całkowicie
    lub prawie całkowicie wyeliminować niektóre choroby.

    Reasumując. Z wieloma chorobami przez całe życie możemy nie mieć
    kontaktu. Inne choroby warto po prostu przejść w dzieciństwie i mieć
    spokój do końca życia, nabywając w naturalny sposób odporności. Decyzja
    należy do każdego. Niestety świadomość społeczeństwa na temat szczepień
    jest znikoma. Jedni są entuzjastami, bo nie wiedzą o efektach ubocznych.
    Inni zaś wyolbrzymiają te efekty uboczne. Decydując się na szczepienia
    warto zrobić bilans strat i zysków. Ale aby móc to zrobić to trzeba się
    dowiedzieć o wszystkich za i przeciw i mieć świadomość skutków
    ewentualnych, przebytych chorób. Dla przykładu mam znajomego, który
    dzięki zwykłej grypie obecnie musi mieć wszczepiony
    stymulator-defibrylator serca, a lekarze, którzy mu go wszczepiali
    poinformowali go, że wcześniej czy później i tak raczej nie obejdzie się
    bez przeszczepu. Ma dopiero niecałe 40 lat. Przypuszczam, że gdyby
    wiedział, że zwykła grypa zniszczy mu mięśnie sercowe to zapewne
    poddawałby się szczepieniom.

  • 65. Data: 2018-05-11 23:20:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zadalem sobie trudu i sprawdzilem czy rtec a raczej jej zwiazek chemiczny jest w
    pieciu pierwszych szczepionkach jakie dostaje czlowiek po urodzeniu. W szczepionkach
    przeciwko gruzlicy, zoltaczce, tezcowi, blonicy, krztuscowi nie ma rteci. Poza tym w
    szczepionkach nie ma rteci tylko zwiazek chemiczny w ktorym rtec jest jednym ze
    skladnikow. Chlor to gaz bojowy. Kontakt z sodem metalicznym czy to zewnetrznie czy
    wewnetrznie dla nikogo dobrze sie nie skonczy. A chlorkiem sodu posypujemy pomidory i
    nikomu nie zaszkodzil. Kiedys trafilem na obrazek z opisem co zawiera jablko. Strach
    sie bac jak sie patrzy na jablko.

  • 66. Data: 2018-05-11 23:39:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    13,60 w zlotowkach kosztuje szczepionka przeciwko gruzlicy i nie zawiera rteci. Jak
    bys jej nie dostal to mialbys z 90% ze nie zachorujesz. Oczywiscie w sytacji ze nikt
    nie jest szczepiony przeciwko gruzlicy. I teraz zamiast tutaj pisac mozliwe ze
    wycharchiwal bys pluca. Zarazil bys zone, dzieci, tesciowa tez chociaz jej mniej
    szkoda. Chcialbys zeby twoje dziecko zarazilo sie zoltaczka w szpitalu?

  • 67. Data: 2018-05-12 22:20:49
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    szkoda. Chcialbys zeby twoje dziecko zarazilo sie zoltaczka w szpitalu?

    Kulą w płot.
    Od wojny (mimo powszechnych i obowiązkowych szczepień) gruźlica była i
    atakowała w każdym wieku.
    Coś chyba te szczepienia jednak nie działają.

    --
    Pete

  • 68. Data: 2018-05-12 22:37:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-05-11 o 16:02, Budyń pisze:
> [...]
    sie powikłania i 1 osoba na milion będzie miała kłopoty. Ale 10000 skorzysta bo nie
    umrze na chorobe zakaźną.
    - a przy odpowiednio dużej liczbie osób niezaszczepionych zachoruje równiez ta 1
    osoba.

    > A znasz jakąkolwiek dzialalnosc która nie wiąże sie z zarabianiem pieniędzy?
    >
    > Pewnie twój lekarz leczy za darmo, eh płaskoziemcy i ich argumentacja. Chcialem
    powiedziec - antyszczepionkowcy...

    > b.

    Ech, ci omamieni przez lobby szczepionkowe.
    Sprawdź ile kosztuje jedna dawka infanrix hexa. Pomnóż to przez 3 (tyle
    dawek) i pomnóż przez ilość urodzeń. I teraz zobacz o jaką kasę toczy
    się gra.
    Zastanawiające jest to, że wszelkimi metodami zaniża się ilość
    przypadków powikłań po podaniu tej i innych szczepionek.
    Nie widzisz tu podejrzanych powiązań?

    Zresztą, przypominasz sobie pandemię świńskiej grypy w Europie. Ponad
    pół europy dostało sraczki w temacie szczepień i rządy zamawiały na
    gwałt szczepionki.
    Natomiast E. Kopacz się oflagowała i zdecydowała, że Polska jej nie
    potrzebuje.
    Jakie peany z każdej strony były na jej cześć, że się nie oparła owczemu
    pędowy i nie wywaliła kasy na zbędne szczepionki.

    P.S.
    Proponuję ustawę, żeby komisja transplantacyjna mogła wskazać dowolną
    osobę z dwoma zdrowymi nerkami w celu obowiązkowej daniny jednej nerki
    dla osób potrzebujących.
    Dzięki temu do minimum spadnie nam ilość osób potrzebujących dializ.

    Nie widzisz analogii?

    --
    Pete

  • 69. Data: 2018-05-12 23:57:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/12/2018 10:37 PM, Pete wrote:
    > Zastanawiające jest to, że wszelkimi metodami zaniża się ilość
    > przypadków powikłań po  podaniu tej i innych szczepionek.

    A jakimi metodami konkretnie się zaniża i kto to robi?

    > Nie widzisz tu podejrzanych powiązań?

    Jeśli udowodnisz że ktokolwiek je zaniża to *dopiero* wtedy będzie można
    dyskutować o powodach. Machanie rękami nie jest dowodem, głebokie
    przekonanie nie jest dowodem, wiara nie jest dowodem brak dowodów
    również nie jest dowodem. Jakie więc posiadasz?

  • 70. Data: 2018-05-13 02:59:55
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    W dniu 12.05.2018 o 22:37, Pete pisze:
    > Ech, ci omamieni przez lobby szczepionkowe.

    Chciałem tylko powiedzieć, że uwielbiam ten moment w tym temacie dyskusji...

    Ostatnio mi jeden zaufany lekarz powiedział, że ten biznes to w ogóle
    jest niezły przekręt. Wystarczy prosta arytmetyka: firmy farmaceutyczne
    dużo więcej zarabiają na leczeniu ludzi z chorób niż na zapobieganiu im
    poprzez szczepionki i właśnie dlatego opłacają takie organizacje jak
    StopNOP żeby działały na ich rzecz, bo z państwem sobie nie poradziły ;)

    --
    Pozdr
    Sebastian Rusek