  • 11. Data: 2012-06-09 09:08:21
    Temat: Re: Czapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jqsi02$q9d$1@inews.gazeta.pl...

    > Podałem jako ciekawostkę. Oczywiście w Polsce będzie chłodził wodę a nie
    > grzał. Przynajmniej tak wynika z tego co do tej pory napisaliście. Ciekawe
    > ilu
    > do tej pory piszących widziało ten program. Strzelam. Żaden.

    Kukuryku, telewizornia, a zwlaszcza programy w rodzaju dyskawery sa z jednej
    strony dla ludzi zabijajacych czas, a z drugiej dla cwokow, ktorym sie
    zdaje, ze sie czegos stamtad nauczaja, po czym probuja lansic ta "wiedze".
    Nie, tego typu telewizornia ma nic wspolnego z rzeczywistoscia, a tym
    bardziej wiedza. To tylko rozrywka dla widza i zarabianie peiniedzy dla
    telewizorni.

  • 12. Data: 2012-06-09 15:12:57
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie, tego typu telewizornia ma nic wspolnego z rzeczywistoscia, a tym
    > bardziej wiedza. To tylko rozrywka dla widza i zarabianie peiniedzy dla

    Jak byś miał IQ powyżej 125 to tak jak ja byś widział w tych programach
    więcej. Pretensje do rodziców możesz mieć. Mecze oglądaj bo teraz jakiś sezon
    się zaczął na kopanie piłki.

  • 13. Data: 2012-06-09 18:38:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jak byś miał IQ powyżej 125 to tak jak ja

    Masz najwyzej 102. Choc i to watpliwe.

    > Pretensje do rodziców możesz mieć.

    Fakt, moze rzeczywiscie swiat bylby prostszy, gdybym mial te marne 125. Ale
    nie mam do nich pretensji o to.

  • 14. Data: 2012-06-09 22:51:58
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz najwyzej 102. Choc i to watpliwe.

    > Fakt, moze rzeczywiscie swiat bylby prostszy, gdybym mial te marne 125. Ale
    > nie mam do nich pretensji o to.

    Dobrze że Ci żyłka pierdząca od wysiłku umysłowego nie pękła. Na nic Twoje
    męczarnie. Nie możesz mnie obrazić, byle kto nie może tego zrobić. Rozbawiłeś
    mnie. Cienias jesteś z inteligencją samotnie rosnącego w polu drzewa.

  • 15. Data: 2012-06-10 16:01:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dobrze

    Wcale nie dobrze, ze ciagle wylazisz kfa. Co sie dziwic w realu tez pewnie
    nikt z toba nie chce gadac.

    Wracaj cwoku gdzie twoje miejsce.

  • 16. Data: 2012-06-10 19:51:46
    Od: "inż. Jaskiniowy" <j...@p...fm>

    W dniu 2012-06-10 16:01, Ghost pisze:

> [...]
    > wiadomości news:jr0d1e$reh$1@inews.gazeta.pl...

    > Wcale nie dobrze, ze ciagle wylazisz kfa. Co sie dziwic w realu tez

    Hanyski śmierdzielu z Rudy Śląskiej, dalej obrażasz ludzi?

  • 17. Data: 2012-06-10 20:00:43
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

> [...]
    > wiadomości news:jr0d1e$reh$1@inews.gazeta.pl...

    > Wcale nie dobrze, ze ciagle wylazisz kfa. Co sie dziwic w realu tez

    Hanysy to śmierdziele. Dalej obrażasz ludzi, pedale?

  • 18. Data: 2012-06-10 20:04:03
    Od: "inż. Jaskiniowy" <l...@w...pl>

> [...]
    > wiadomości news:jr0d1e$reh$1@inews.gazeta.pl...

    > Wcale nie dobrze, ze ciagle wylazisz kfa. Co sie dziwic w realu tez

    Odezwała się hanyska dziwka z Rudy Śląskiej.

  • 19. Data: 2012-06-10 20:23:46
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Jak byś miał IQ powyżej 125 to tak jak ja byś widział w tych programach
    > więcej. Pretensje do rodziców możesz mieć. Mecze oglądaj bo teraz jakiś sezon
    > się zaczął na kopanie piłki.

    Brawo! Jesteś mistrzem ciętej riposty!

  • 20. Data: 2012-06-10 20:50:49
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wcale nie dobrze, ze ciagle wylazisz kfa. Co sie dziwic w realu tez pewnie
    > nikt z toba nie chce gadac.
    >
    > Wracaj cwoku gdzie twoje miejsce.

    Skutecznie do kfa może wsadzić tylko taki co ma IQ powyżej 105.