  • 21. Data: 2012-06-10 22:05:56
    Temat: Re: Czapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik ""inż. Jaskiniowy"" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jr2nil$u7e$3@node1.news.atman.pl...

    > Odezwała się hanyska dziwka z Rudy Śląskiej.

    Ale hanysek z rudy slaskiej czy dziwka, kukuryku?

  • 22. Data: 2012-06-11 00:36:40
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    kogutek pisze:

    > Podałem jako ciekawostkę. Oczywiście w Polsce będzie chłodził wodę a nie
    > grzał. Przynajmniej tak wynika z tego co do tej pory napisaliście. Ciekawe ilu
    > do tej pory piszących widziało ten program. Strzelam. Żaden.

    Ja widziałem, można też obejrzeć na YT
    http://www.youtube.com/watch?v=7zeSaEdFUsI

    bajcik

  • 23. Data: 2012-06-11 07:31:02
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > instalacją wodną. Polecam obejrzenie.

    Tu jest ciekawy wątek.

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic482463-0.html

    obrazki dla zalogowanych.

  • 24. Data: 2012-06-11 08:09:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "symantecghost" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tu jest ciekawy wątek.
    >
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic482463-0.html
    >
    > obrazki dla zalogowanych

    Nie widze, czy nie ma.tam zadnej kalkulacji uzyskanych oszczednosci vs
    koszty inwestycji?

  • 25. Data: 2012-06-11 21:35:53
    Od: <news>

    Użytkownik "symantecghost" napisał:
    > Tu jest ciekawy wątek.
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic482463-0.html
    > obrazki dla zalogowanych.

    Co za porypany serwis gdzie nie można obrazków obejrzeć i pobrać plików bez
    zalogowania! Logowanie pewnie też tylko dla wybranych, bo jak cie admin
    zbanuje to co zrobisz?

  • 26. Data: 2012-06-11 21:37:53
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > Co za porypany serwis gdzie nie można obrazków obejrzeć i pobrać plików
    > bez zalogowania! Logowanie pewnie też tylko dla wybranych, bo jak cie
    > admin zbanuje to co zrobisz?

    Wszyscy wiedzą, że jest porypany, nawet jego admini. Podobno nie można
    inaczej.
    Tak czy siak jest co czytać.

  • 27. Data: 2012-06-11 21:54:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Co za porypany serwis gdzie nie można obrazków obejrzeć i pobrać
    > plików bez zalogowania! Logowanie pewnie też tylko dla wybranych, bo
    > jak cie admin zbanuje to co zrobisz?

    no tak to jest dla ciebie duży problem...

    w sumie wystarczy sie zachowywać przyzwoicie to cie nikt nie zabanuje.

  • 28. Data: 2012-06-11 22:17:36
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > no tak to jest dla ciebie duży problem... w sumie wystarczy sie zachowywać
    > przyzwoicie to cie nikt nie zabanuje.

    Pewnie że problem, bo nie będę tracił czasu na jakieś zakładanie kont i
    logowania, a co co zachowania to jak można się nieprzyzwoicie zachowywać
    czytając forum, wyjaśnisz mi?

  • 29. Data: 2012-06-12 06:23:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Ja widziałem, można też obejrzeć na YT
    > http://www.youtube.com/watch?v=7zeSaEdFUsI

    imho normalny panel solarny płaski. wsam raz do zrobienie a w garazu. ;-)

    Kogutek ze szfagrem zrobią te wszytskie urządzenia w stodole i zaczną tłuc
    tanie solary.

    w tym całym zstawie ciekawa jest ta bańka z wężownicą, chyba stosuja
    pomocniczy wymiennik ciepła ale po co?

  • 30. Data: 2012-06-12 06:31:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:
    > kolektory słoneczne. Typowo garażowa technologia. Niskie zużycie
    > materiałów. Prawdopodobnie całkiem przyzwoite parametry. Powierzchnia
    > wymiennika sporo większa niż powierzchnia kolektora.

    standardowy panel płaski

    > Jedynym
    > specjalizowanym urządzeniem była prosta prasa do wycinania i
    > kształtowania otworów w rurach zbiorczych.

    może obejżyć ten film jeszcze raz bo ja tam widze same specjalizowane
    urządzenia.

    choćby te do trawienia pasów blachy czy do czernienia, potem zgrzewarka do
    łączenia rury z taśmą, potem maszyna do robienia karbów, nie wspominając o
    zautomatyzowanym stanowisku do lutowania rurek.

    oczywiście obudowę malowna proszkow z aluminium znajduja w szopie za fabryką
    nie wpsominając o szybach, które rosną w pobliskiem sadzie.

    > Normalnie cud. Gdzie to
    > widziałem? Na Discovery na jakimś programie w stylu " Jak to jest
    > zrobione". Sprzedają to w komplecie z bojlerem.

    to coś to nei jest bojler tylko jakiś pośredni wymiennik ciepła, to ma
    kilkanaście litrów pojemności.

    > Zbiornik zrobiony z
    > cieniutkiej blachy
    no tam cieniutka blacha taka jak na puszko do konserw