  • 31. Data: 2012-06-12 08:59:51
    Temat: Re: Czapki z głów dla Amerykanów. Pokazali jak produkować
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4fd650c7$0$26694$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pewnie że problem, bo nie będę tracił czasu na jakieś zakładanie kont i
    > logowania, a co co zachowania to jak można się nieprzyzwoicie zachowywać
    > czytając forum, wyjaśnisz mi?

    Mozna np. klac na autora tekstu.

  • 32. Data: 2012-06-12 11:52:35
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > urządzenia.
    >
    > choćby te do trawienia pasów blachy czy do czernienia, potem zgrzewarka do
    > łączenia rury z taśmą, potem maszyna do robienia karbów, nie wspominając o
    > zautomatyzowanym stanowisku do lutowania rurek.
    >

    > oczywiście obudowę malowna proszkow z aluminium znajduja w szopie za fabryką
    > nie wpsominając o szybach, które rosną w pobliskiem sadzie.

    > to coś to nei jest bojler tylko jakiś pośredni wymiennik ciepła, to ma
    > kilkanaście litrów pojemności.

    > no tam cieniutka blacha taka jak na puszko do konserw

    Nikt od Ciebie nie wymaga żebyś zrozumiał co na filmie się dzieje. Z Duchem
    mecze oglądaj. Wasz poziom rozrywki.

  • 33. Data: 2012-06-12 12:36:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:

    > Nikt od Ciebie nie wymaga żebyś zrozumiał co na filmie się dzieje

    ma głębokie przekonanie, że nie oglądałeś tego filmu dokładnie albo jesteś
    zbyt mało rozgarnięty aby zrozumieć co tam pokazywali.

    zobaczyłbyś ze to naczyńko co oni tam zrobili to był wymiennik bo zboku stał
    normalny zasobnik na CWU. Ponadto może i tam nie było dennicy głęboko
    tłoczonej ale te denka miały tłoczenie całkiem wyraźne.

    Stal nierdzewna ma lepsze parametry wytrzymałościowe niż zwykła stal
    stosowana do zasobników stalowych, z tego co pamiętam to mój zasobnik był
    chyba 2 razy lżejszy od identycznej pojemności stalowego. Blacha nierdzewna
    jest wytrzymalsza a przetłoczenie nie musi być takie głębokie dla utrzymania
    wystarczających parametrów wytrzymałości ciśnieniowej.

  • 34. Data: 2012-06-12 13:06:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    >bo zboku...

    Aleś go obraził...:)))

    Marek

  • 35. Data: 2012-06-12 13:24:12
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >z tego co pamiętam to
    Daj spokój z tym pamiętaniem. Nie możesz pamiętać czegoś czego się nigdy nie
    uczyłeś. Na kursach na hydraulików organizowanych przez Urzędy Pracy tego nie
    uczą.

  • 36. Data: 2012-06-12 13:51:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:

    > Daj spokój z tym pamiętaniem. Nie możesz pamiętać czegoś czego się
    > nigdy nie uczyłeś. Na kursach na hydraulików organizowanych przez
    > Urzędy Pracy tego nie uczą.

    i zaczynasz obrażać, to dobrze znaczy udowodniliśmy ci że piszesz bzdury...

  • 37. Data: 2012-06-12 14:26:29
    Temat: Re: Czapki z głów dla ... Ile kosztuje w USA zestaw solarny
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:
    > kolektory słoneczne. Typowo garażowa technologia. Niskie zużycie
    > materiałów. Prawdopodobnie całkiem przyzwoite parametry. Powierzchnia

    zestaw kolektor pompa zasobnik 250l 3000$ ok 10000 zł

    czyli cena jak u nas :)

  • 38. Data: 2012-06-12 14:44:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 14:26:29 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > zestaw kolektor pompa zasobnik 250l 3000$ ok 10000 zł
    >
    > czyli cena jak u nas :)

    Jak dobrze pójdzie to w lipcu/ sierpniu przywiozę z Grecji coś w tym stylu:,
    http://gramwzielone.pl/uploads/pictures/98b64c9505ac
    a66fccaf7b23bee71271.jpg
    Tam własnie takie kolektory zintegrowane z zasobnikiem sa praktycznie na kazdym
    budynku. Przynajmniej na półwyspie chalcydycjkim ionnych jak tego typu ze zbiornikiem
    nie widuje.
    Nie będe tego montował na dachu- zamontuje na gruncie. Bedzie to działało u mnie
    tylko w lato, zimą sensu nie widze.
    Transport mam "przy okazji za flaszkę" cena tez zapowiada się bardzo ciekawa.
    Dam znać co i jak jak dotrze;)

  • 39. Data: 2012-06-12 14:50:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > działało u mnie tylko w lato, zimą sensu nie widze.
    > Transport mam "przy okazji za flaszkę" cena tez zapowiada się bardzo

    tam jest jakaś pompa czy to hula grawitacyjnie :)

  • 40. Data: 2012-06-12 15:21:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Nie będe tego montował na dachu- zamontuje na gruncie. Bedzie to działało u
    >mnie tylko w lato, zimą sensu nie widze.

    Z takim durnym baniakiem tez nie widze ani zima, ani latem.:-)

    Pozdro.. TK