  • 1. Data: 2010-12-14 20:11:15
    Temat: Czujnik nie chce wejsc do peszla
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Mam problem z wlozeniem czujnika od podgrzewanej podlogi do peszla.
    Powinien wchodzic bez problemu a tu dupa. Dochodzi do zakrzywienia
    miedzy sciana a podloga i dalej nie chce isc. Sztywnieszy drut wchodzi
    z malym oporem ale dochodzi do konca.
    Moze ktos ma jakis sposob na to. Podlogi raczej nie przeiwduje kuc.

    KADAR

  • 2. Data: 2010-12-14 21:09:31
    Temat: Re: Czujnik nie chce wejsc do peszla
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Moze ktos ma jakis sposob na to. Podlogi raczej nie przeiwduje kuc.

    zaraz wywołamy do tablicy kolegę, co się niedawno mądrzył o łatwości
    wkładania przewodu w peszel, niech się teraz wykaże...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-12-14 21:17:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kadar wrote:
> [...]
    > z malym oporem ale dochodzi do konca.
    > Moze ktos ma jakis sposob na to. Podlogi raczej nie przeiwduje kuc.

    smarowales juz? czasem pomaga troche ludwika albo wd40 :)

  • 4. Data: 2010-12-14 21:47:16
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Moze ktos ma jakis sposob na to. Podlogi raczej nie przeiwduje kuc.

    Wszystkich, którzy w niedawnym watku o peszlach przekonywali, jak to latwo i
    bezproblemowo sie przez zakret peszla cos przepycha, zapraaaszaaaamyyyy :-)

    A co do meritum - jesli sztywniejszy drut wchodzi, to moze sztywniejszym
    drutem sie wspomóz, uzywajac go jako popychacza? Nawet kosztem polaczenia na
    trwale z czujnikiem temperatury i zostawienia go w tym peszlu, nie bedzie
    przeszkadzal.

    J.

  • 5. Data: 2010-12-15 08:10:37
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > smarowales juz?  czasem pomaga troche ludwika albo wd40 :)

    Jeszcze nie dzisiaj bede probowal wszystkich rad i podpowioedzi, oby
    skutecznie.

    KADAR

  • 6. Data: 2010-12-15 08:13:23
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > trwale z czujnikiem temperatury i zostawienia go w tym peszlu, nie bedzie

    Jeszcze nie probowalem ale boje sie ze 2 przewody nie zmieszcza sie w
    jednym. Peszel jest duzy ale chyba nie az tak.
    Problem w tym, ze ten cholerny czujnik powinien byc umieszczony w
    okreslonym miejscu w podlodze i jesli nie dojdzie tam gdzie powinien
    to cale grzanie bedzie g... warte.

    KADAR
    Dzieki za podpowiedzi.

  • 7. Data: 2010-12-15 08:20:29
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    On 15.12.2010 09:13, Kadar wrote:

> [...]
    > Problem w tym, ze ten cholerny czujnik powinien byc umieszczony w
    > okreslonym miejscu w podlodze i jesli nie dojdzie tam gdzie powinien

    bo sie go umieszcza przed zalaniem :)
    wez sztywny drut i doklej go tasma izolacyjna do przewodu z czujnikiem.
    Moze to byc np miedziany 2.5mm2
    S.

  • 8. Data: 2010-12-15 08:36:34
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    Witam.

> [...]
    > i bezproblemowo sie przez zakret peszla cos przepycha, zapraaaszaaaamyyyy

    Ja tez uwazam ze kable w peszlach to zemsta elektrykow, a przekroje
    kabli i tablice z setka bezpieczniczkow w rodzielni pomine milczeniem ;-))

    Wracajac do peszla - znajomy robi to tak - podpina na koniec peszla
    mocny odkurzac i zasysa lub popycha tzw. pilota ale nie tradycyjnego
    w postaci "swiatlowodu" tylko kulki steropianowej z mocnym sznurkiem.

    Moze czujnik mozna wepchnac pod cisnieniem do peszla ?

    Nie sprawdzalem, moja metoda byla znacznie prostsza,
    polozylem peszel z kablami od nowa. ;-D

    pozdrawiam
    Adams

  • 9. Data: 2010-12-15 08:54:27
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Moze czujnik mozna wepchnac pod cisnieniem do peszla ?
    >
    > Nie sprawdzalem, moja metoda byla znacznie prostsza,
> [...]

    Peszel jest w scianie i w podlodze. O ile prucie sciany i ponowne
    malowanie (pomalowana przedwczoraj) bym przezyl o tyle zrywanie gresu
    polozonego 3 dni temu raczej nie.

    KADAR

  • 10. Data: 2010-12-15 09:08:25
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    Witam
    > Peszel jest w scianie i w podlodze. O ile prucie sciany i ponowne
    > malowanie (pomalowana przedwczoraj) bym przezyl o tyle zrywanie gresu
    > polozonego 3 dni temu raczej nie.

    Musisz wiec wybrac mniejsze zlo,
    3 dni to nie tragedia powinno odejsc ladnie,
    pamietaj co jest w tym wypadku wazniejsze:
    - prawidlowy montaz czujnika - a moze go umiesc w innym miejscu
    - zrywanie gresu - polozenie od nowa - poprawisz uklad peszla itp itd.
    To sie zdaza na budowach u prawie kazdego.

    Szybka decyzja - nie taka jak z podlogówka ;-)