  • 1. Data: 2010-12-14 13:08:50
    Temat: do osób palących groszkiem miałem i ekogroszkiem
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    Co jaki czas czyścicie wyczystkę, komin, czopuch, a moze cos jeszcze?

    Jak rozpalilem pierwszy raz miesiac temu, tak kocioł nie zgasł
    raz na sezon wystarczy przeczyścic?
    Komin 25cm x 25cm
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-14 13:45:56
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Co jaki czas czy?cicie wyczystkę, komin, czopuch, a moze cos jeszcze?

    zależy czym palisz, jaki masz piec, komin, etc...

    jak paliłem węglem to czyściłem wszystko średnio co cztery karmienia
    (zasypywania zasobnika)

    jak paliłem dobrym peletem drzewnym to nie czyściłem wcale...
    a dokładnie to raz czyściłem, po zakończeniu sezonu...

  • 3. Data: 2010-12-14 14:10:15
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    raz na 2 tyg czyszcze wyczystke
    piec 25KW
    ekogroszek

    ale jakosc wegla jest rozna ( nawet tego samego ale z innej dostawy lub
    skladu )

    raz mam popiol jak pył - ale to bardzo rzadko
    przewaznie zuzel grudy i spieki
    bez wzgledu na ustawienia :/

    i wlasnie zabieram sie do zagladniecia w komin bo wydajemi sie ze ciag jest
    duzo mniejszy niz byl wczesniej ( co moze swiadczyc o zapchaniu sadza )

  • 4. Data: 2010-12-14 14:12:09
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

    > jak paliłem węglem to czyściłem wszystko średnio co cztery karmienia
    > (zasypywania zasobnika)

    1Tona poszła mi dobrego eko groszku

    czyli pomału chyba będzie czas juz przeczyscic