  • 1. Data: 2010-12-14 13:33:37
    Temat: Zima w pełni więc ocieplamy;))
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    U tzw developerów to bym zrozumiał- im na jakosci nie zalezy, ma byc szybko
    i tanio.,
    Ale duzy inwestor, konkretnie własciciel sieci skelpów Biedronka to powinien
    troche dbać o swoje inwestycje.
    Na dworze w ostatnich dniach temeratury poniżej 0, wczoraj i dzisiaj opady
    sniegu a na budowanej u nas Biedronce trwaja prace- kleja styropian, śiatke,
    zaciagaja to wszystko klejem. temperatura im nie przeszkadza. Druga ekipa
    robi dach- własnioe nabijają membrane i pewnie beda kłaść docelowe pokryccie
    ale tyu temeratura nie ma znaczenia takiego jak przy pracach
    oxcciepleniowych/

    Czy może stosuja oni jakies specjalne uszlachetnione kleje czy po prostu
    lipe odwalaja?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-12-14 13:58:57
    Temat: Re: Zima w pełni więc ocieplamy;))
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > takiego jak przy pracach oxcciepleniowych/
    >
    > Czy może stosuja oni jakies specjalne uszlachetnione kleje czy po prostu

    Trochę OT, ale niekoniecznie Biedronka, musi być właścicielem budynku,
    w którym jest Biedronka. Gościu buduje, wynajmuje, kasa leci :)

    A czy można pracować w takich tempraturach ? Kwestia technologii,
    materiałów etc. Może płaci za super wynalazki, bo taniej zrobić teraz i
    wynająć.

    rafał

  • 3. Data: 2010-12-14 14:17:11
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > sniegu a na budowanej u nas Biedronce trwaja prace- kleja styropian,
    > śiatke, zaciagaja to wszystko klejem. temperatura im nie przeszkadza.

    u mnie w zeszłym roku robili to do temp -5'C
    dodawali tylko jakąś miksturę do kleju.
    puc robiłem teraz we wrześniu :)

  • 4. Data: 2010-12-14 14:22:37
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-14 14:33, Kris pisze:
> [...]
    > takiego jak przy pracach oxcciepleniowych/
    >
    > Czy może stosuja oni jakies specjalne uszlachetnione kleje czy po prostu

    Może stosują to: http://meexchemia.pl/mrozoklej.html
    Pytanie tylko na ile to rzeczywiście działa i jaki daje margines
    błędnego zastosowanie.

    PZDR
    Shaman

  • 5. Data: 2010-12-14 14:31:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    > w którym jest Biedronka. Gościu buduje, wynajmuje, kasa leci :)

    Tu akurat inwestorem jest firma z grupy Geronimo;))

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-12-15 17:13:54
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Gru, 14:33, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Czy mo e stosuja oni jakies specjalne uszlachetnione kleje czy po prostu
    > lipe odwalaja?

    U mnie bylo rok temu to samo! Spieszyli sie zeby otworzyc przed
    swietami :) Rok minal i nic - wszystko wisi jak wisialo, nic sie z tym
    nie dzieje. U mnie od srodka ogrzewali duzymi nagrzewnicami - mury
    wiec byly dobrze nagrzane i moze dzieki temu nic sie z tym nie stalo!
    Zwroc uwage czy w tej Twojej biedronce w srodku tez nie maja takich
    nagrzewnic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2010-12-15 20:59:08
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    n.googlegroups.com...

> [...]
    > wiec byly dobrze nagrzane i moze dzieki temu nic sie z tym nie stalo!
    > Zwroc uwage czy w tej Twojej biedronce w srodku tez nie maja takich

    Nie mieli. Bo nic by nie dały nawet jakby były. Dopiero dzisaj okna
    zamontowali i teraz ew. nagrzewnice mogą miec sens

  • 8. Data: 2010-12-15 23:27:17
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Czy może stosuja oni jakies specjalne uszlachetnione kleje czy po prostu
    > lipe odwalaja?

    Ta akurat :-) Wiosną im Geronimo nie zapłaci złotówki i jeszcze na własny
    koszt bedą wymieniać :-)