  • 11. Data: 2014-10-14 09:27:26
    Temat: Re: Czy geodeta może wytyczyć dom przed pozwoleniem na budowę?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 października 2014 09:14:06 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > A co jest powodem niezakańczania budowy?
    Skoro tak piszesz to pewnie tak było ale myśle że sprawa była do wygrania.
    W 2008 przy okazji robienia odbioru mojej chałupy rozmawiałem z urzędnikami w
    lokalnym PINB i powiedzieli ze ciężko im udowodnić mieszkanie a nie "pilnowanie"
    Kurczę przecież pilnować budowę też można siedząc w salonie przed telewizorem;) a nie
    w baraku koło domu.
    Przynajmniej u nas to martwy przepis bo znam przypadki mieszkania w nieodebranych
    budynkach.
    Ale może i racje- odpowiednio upierdliwy urzędas zmotywowany donosami sąsiada mógłby
    coś zdziałać

  • 12. Data: 2014-10-14 09:29:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-14 09:14, Marcin N wrote:

    > A co jest powodem niezakańczania budowy?

    Koszty oczywiście.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2014-10-14 09:39:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-14 09:29, quent pisze:

    > Koszty oczywiście.

    Jakie to koszty? Czy koszty prądu "budowlanego" od operatora nie są
    wyższe od "mieszkalnych"? Czy to nie ma związku z odbiorem budynku?

    --
    MN

  • 14. Data: 2014-10-14 09:46:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 października 2014 09:39:49 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Jakie to koszty? Czy koszty pr�du "budowlanego" od operatora nie s�
    > wy�sze od "mieszkalnych"? Czy to nie ma zwi�zku z odbiorem budynku?
    U nas nie ma. Nie miałem wcale "prądu budowlanego"
    Energetyka postawiła skrzynkę pokazałem i dostałem od razu normalną taryfę
    Nie wiem, może dlatego że byłem zameldowany już na tej działce a zameldowałem się w
    trakcie robienia fundamentów.

  • 15. Data: 2014-10-14 10:09:11
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-14 09:39, Marcin N wrote:

    > Jakie to koszty?

    Zależy na jakim etapie ludzie się wprowadzają.
    Kończy się kasa a nie ma jeszcze wielu rzeczy, które kosztują.
    Pomiary elektryka, inwentaryzacja geodety itp.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2014-10-14 10:24:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 października 2014 10:09:11 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Zależy na jakim etapie ludzie się wprowadzają.
    > Kończy się kasa a nie ma jeszcze wielu rzeczy, które kosztują.
    > Pomiary elektryka, inwentaryzacja geodety itp.
    Czasami po prostu nie wykończona kolejna kondygnacja, elewacja itp.
    Teraz do odbioru potrzebny jest certyfikat energetyczny a tam sa chyba wymagane fotki
    budynku więc widać że dom nie wykończony i nawet gdyby urzędnicy w PINB mieli
    odrobine dobrej woli to w tym przypadku nie zaryzykują podłożenie się.

  • 17. Data: 2014-10-14 10:30:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-14 10:24, Kris wrote:

> [...]
    odrobine dobrej woli to w tym przypadku nie zaryzykują podłożenie się.

    Dlatego uważam, że żyjemy w faszystowskim kraju.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 18. Data: 2014-10-14 10:46:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    >nawet gdyby urzędnicy w PINB mieli odrobine dobrej woli to w tym przypadku
    >nie zaryzykują podłożenie się.
    >
    > Dlatego uważam, że żyjemy w faszystowskim kraju.

    faszystowskim? coś ci sie pozajaczkowało... Rozumiem ze wyborcza widzi
    faszyzm we wszystkim co nie jest lewackie, ale ludzie normalni raczej nie
    maja takich problemow :)

    b.

  • 19. Data: 2014-10-14 11:14:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-10-14 10:46, Budyń wrote:
> [...]
    >

    > faszystowskim? coś ci sie pozajaczkowało... Rozumiem ze wyborcza widzi
    > faszyzm we wszystkim co nie jest lewackie, ale ludzie normalni raczej

    Nie wiem jak definiuje faszyzm wyborcza. Z tego co zauważyłem to tam
    jest całkowite pomieszanie pojęć.

    Faszyzm jest wtedy gdy rzad jest w stanie dowolnie absurdalny/idiotyczny
    pomysł zamienić w obowiazujce prawo. Co akurat dzieje się nieustannie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2014-10-14 11:20:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Oct 2014 00:23:02 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > brak wykończonego poddasza a mieszkają na parterze itp.

    To akurat nie jest przeszkoda do odebrania budynku, a raczej
    do zgloszenia zakonczenia budowy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl