  • 31. Data: 2011-04-22 17:34:42
    Temat: Re: Czy idzie stare?
    Od: quent <x...@x...com>

    > Owszem nie. Cała budżetówka nie płaci ani grosza. To inni opłacają ich
    > podatki.

    W tym sensie to tak zgoda.
    Dlatego dziś ta zasada nie ma sensu.

  • 32. Data: 2011-05-02 04:43:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-21 16:36, qlphon pisze:

    > w pozwoleniu na budowę, nikt sie o nic sąsiadów nie pyta
    > tylko informuje o wydaniu zgody... widzisz różnicę?
    >
    > ale na tym poziomie nie podejmę polemiki z Tobą...

    No i zgoda jest nieprawomocna a sasiad moze jeszcze uwalic inwestycje
    gdy okaze sie iz naruszono prawo czy plan zagospodarowania

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

  • 33. Data: 2011-05-02 04:45:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-21 17:10, qlphon pisze:
    cze), dojazd dobry, prąd, woda jest
    > super!
    > stawiasz wymarzony dom
    > masz spokój, pięknie i przyjemnie
    > ale pewnego dnia sąsiednie pole zmienia właściciela
    > a nowy chce tam postawić chlewnie

    I moze tam postawic chlewnie.

    > normalnie by nie mógł,
    > bo przepisy mówią, że "nawiązanie funkcją do sąsiedztwa, itp. itd."

    Nie dotyczy to ziemi rolnej i gospodarstw rolnych. Majac "pole" mozesz
    pojechac ekstremalnie po bandzie.

  • 34. Data: 2011-05-02 04:47:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Owszem nie. Cała budżetówka nie płaci ani grosza. To inni opłacają ich
    > podatki.

    Dalej nie widze.... skanu przelewu za 12 lat zmarnowanej twojej
    edukacji. Zwrociles juz. Smiesza mnie te zalosne kapitalistyczne
    porykiwania Adasia skoro sam czerpie z cudzych pieniedzy jeszcze przed
    urodzeniem