  • 91. Data: 2013-03-19 19:30:33
    Temat: Re: Czy warto dzi si budowa ?
    Od: Marcin W <m...@w...pl>

    Czytam, czytam... i widzę że tutaj nikt nikogo nie przekona.

    Rozmowa jest na zasadzie rozważania o "wyższości świąt bożego narodzenia
    nad świętami wielkiej nocy".

    Trzeba zrozumieć obydwie strony... Są tacy co lubią być na swoim i kosić
    czasem trawnik oraz rozpalić grilla, a są i tacy, co chcą aby wszyscy za
    nich wszystko zrobili bo im się to należy (remont etc.) - próbując
    udowadniać przy tym, że jest to bardzo wygodny tryb życia.

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 92. Data: 2013-03-19 19:35:09
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Marcin W" <m...@w...pl> wrote in message

    > Trzeba zrozumieć obydwie strony... Są tacy co lubią być na swoim i kosić
    > czasem trawnik oraz rozpalić grilla, a są i tacy, co chcą aby wszyscy za

    Ja myślę, że w dzisiejszych czasach nie budować. Kasę w skarpetę, w US
    dolarach, żadnych tam euro. I żadnych wydatków, kredytów. Przywalą nam
    podatek katastralny, zabiorą 10% oszczędności i nic mieć nie będziemy.

  • 93. Data: 2013-03-19 20:32:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 19:35:09 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    > Ja myślę, że w dzisiejszych czasach nie budować. Kasę w skarpetę, w US
    > dolarach, żadnych tam euro. I żadnych wydatków, kredytów. Przywalą nam
    > podatek katastralny, zabiorą 10% oszczędności i nic mieć nie będziemy.

    Taaa, nie budowac, nie kupowac, nie mieszkac, nie zyc ;) Najlepiej zamknac sie w
    psychiatryku albo dac sie zahibernowac, wzglednie zglosic sie jako pionier w
    zasiedlaniu Marsa :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2013-03-19 22:22:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Borys Pogoreło wrote:

    > AFAIR 3/4, później 2/3.

    tylko że to tego nei nalezy dopuścić... :)

    najpierw sie trzeba z bankiem dogadywać, uzgodnić warunki a sprzedaż brać na
    siebie.

    jak ktoś jak baran czeka na komornika to sam sobei jest winien.

  • 95. Data: 2013-03-20 08:01:46
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

    >wzglednie zglosic sie jako pionier w zasiedlaniu Marsa :-)

    A ja bym się zgłosił.

    Marek

  • 96. Data: 2013-03-20 08:06:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Mar 20, 8:01 am, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > A ja bym się zgłosił.

    Zabierz ze sobą kogutka :]

    L.

  • 97. Data: 2013-03-20 14:41:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    >Zabierz ze sobą kogutka :]

    Nie mogę o inwentarzu decyduje NASA.

    Marek

  • 98. Data: 2013-03-25 15:45:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 20:32:25 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Taaa, nie budowac, nie kupowac, nie mieszkac, nie zyc ;) Najlepiej zamknac sie w
    psychiatryku albo dac sie zahibernowac, wzglednie zglosic sie jako pionier w
    zasiedlaniu Marsa :-)
    Do Hiszpani sie przenieść.
    http://biznes.pl/magazyny/nieruchomosci/mieszkania/t
    anie-mieszkanie-pod-palmami,5451117,magazyn-detal.ht
    ml

  • 99. Data: 2013-03-25 17:56:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 15:45:07 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Do Hiszpani sie przenieść.
    >
    > http://biznes.pl/magazyny/nieruchomosci/mieszkania/t
    anie-mieszkanie-pod-palmami,5451117,magazyn-detal.ht
    ml

    Jest to jakis pomysl - ja jeszcze poczekam ale takie mieszkanko za 30-40 tys eur w
    Hiszpanii do remontu - to moze byc niezla lokata kapitalu. Zrobic sobie polroczne
    wakacje i wyremontowac je na spokojnie we wlasnym zakresie i za 10 lat sprzedac za
    3-4 x wiecej ;) A w miedzyczasie jest fajne lokum na wypady wakacyjne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.