  • 91. Data: 2021-03-15 00:13:11
    Temat: Re: Czym się grzać....jak nie gazem?
    Od: abomito <a...@w...pl>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 23:28:13 UTC+1 4...@g...com
    . Na przykład przerobienie instalacji żeby korzystać z szarej wody przyniesie
    oszczędności w dwóch miejscach. Jedno to obniżenie zużycia wody mniej więcej o
    połowę. Potencjalne drugie to po wprowadzeniu opłat za śmieci liczonych na podstawie
    zużycia wody zaoszczędzenie połowy kosztów wywózki śmieci. Tylko te dwie pozycje
    pozwolą zaoszczędzić kilka tysięcy rocznie w stanie takim jaki opisałeś.
    Witam
    Mam dość drogą wodę (3,78, ze ściekami 12,04) ale przeróbka obu instalacji plus
    zbiornik jest dość droga. Sama woda też pieszo nie popłynie.Natomiast do użycia tej
    szarej wody jest tylko sedes. No nawet jak bym zawsze rozwolnienie miał, to nie
    zużyję.
    Doradziłem to córce, bo dopiero zamierzają budować dom a na osiedlu nie mają
    kanalizacji, więc tam to dobry pomysł.
    Pozdro. Abomito.

  • 92. Data: 2021-03-16 15:56:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2021-03-08 o 09:22, sirapacz pisze:
    > Przeczytałem, że nieuchronnie zbliża się czas uwolnienia cen gazu (a
    > potem i prądu) dla nas - szaraczków.
    > Solary w zimie nieaktywne
    > kominek.... już uje zakazują używaniaCzekaj na ocieplenie klimatu, ale to skur...
    też opodatkują - w końcu
    jakim prawem masz korzystać z ciepłej narodowej socjalistycznej ojczyzny
    tak bez płacenia??