  • 41. Data: 2018-12-30 16:05:46
    Temat: Re: Czyszczenie powietrza w mieszkaniu w zimie.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Dec 2018 17:54:48 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > To co taka maseczka zatrzymała to wyłapiesz byle filterem. PM2,5 na pewno
    > nie wyłapała. A filtry F7 wcale nie są takie strasznie drogie, nie
    > przesadzajcie. Jedna kaseta za ~60zł wystarcza na cały sezon.

    HEPA też nie. Poniżej 100 zł.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 42. Data: 2018-12-30 16:07:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ja mam 3 nawilżacze piezo u każdego dzieciaka w pokoju po jednym
    > i jeden duży typu "młyńskie koło" w pokoju gdzie śpimy wraz z pierwszą żoną.
    > Wilgotność na poziomie 45% więc jest ok :]

    I chce Ci się do każdego biegać dolewać wody? Spodziewałbym się
    przeczytać że do WM coś domajstrowałeś :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 43. Data: 2018-12-30 17:47:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak komus szkoda 12 zlotych na wilgotnosciomierz z termometrem, tyle zaplacilem za
    takie cos do terrarium, to chuj mu w dupe i kamieni kupe.

  • 44. Data: 2018-12-30 20:34:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jak komus szkoda 12 zlotych na wilgotnosciomierz z termometrem, tyle zaplacilem za
    takie cos do terrarium

    Źle interpretujesz - dopóki się nie dowiesz że możesz mieć lepiej, to
    jesteś zadowolony.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 45. Data: 2019-01-01 17:04:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 15:51:35 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > W reku masz tylko jeden filtr?

    Wylotowy wystarczy G4, a ten kosztuje grosze. Zwłaszcza, jak sobie sam
    wycinasz z włókniny po 10zł/m2.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 46. Data: 2019-01-01 17:20:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 16:05:46 +0100, Maciek napisał(a):

    > HEPA też nie. Poniżej 100 zł.

    Tylko do HEPA to już reku powinien być IMHO dostosowany. Ew. trzeba by
    zastosować dodatkową kasetę z dość dużym (i droższym) filtrem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 47. Data: 2019-01-01 18:42:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 17:03:22 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Wylotowy wystarczy G4, a ten kosztuje grosze. Zwłaszcza, jak sobie sam
    > wycinasz z włókniny po 10zł/m2.

    A po co na wylocie filtr?

  • 48. Data: 2019-01-01 19:13:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kris pyta:

    > A po co na wylocie filtr?

    Jak to było? "Dlaczego na wsi jest czyste powietrze? Bo mieszkańcy nie
    otwierają okien".

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2019-01-01 19:47:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 18:42:02 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > A po co na wylocie filtr?

    Wylot z chałupy jest jednocześnie wlotem do wymiennika ;)

    L.

  • 50. Data: 2019-01-01 19:48:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 16:08:12 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > I chce Ci się do każdego biegać dolewać wody? Spodziewałbym się
    > przeczytać że do WM coś domajstrowałeś :-P

    No co kilka dni trzeba dolewać, to fakt. Nie jest to mocno upierdliwe
    ale czas zajmuje.
    Nawet nie wiem czy do WM da się doczepić jakieś nawilżanie...

    L.