  • 1. Data: 2018-12-14 23:21:38
    Temat: Mikrofalówka bez obrotowego talerza
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Może nazwa grupy nie jest na 100% odpowiednia, ale jak tu się nie
    dowiem, to już nigdzie.
    Stara mikrofalówka mi się kończy i czas na nową.
    Czytam, że są takie bez obrotowego talerza, które grzeją równomiernie.
    Ma ktoś z Grupowiczów taki wynalazek? Jak się spisuje?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-12-14 23:27:06
    Temat: Re: Mikrofalówka bez obrotowego talerza
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 grudnia 2018 23:21:40 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Czytam, że są takie bez obrotowego talerza, które grzeją równomiernie.
    > Ma ktoś z Grupowiczów taki wynalazek? Jak się spisuje?

    Mam z boscha - grzeje jak każda inna mikrofalówka ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2018-12-14 23:56:43
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.12.2018 o 23:27, Adam Sz. pisze:
    > Mam z boscha - grzeje jak każda inna mikrofalówka ;)
    To znaczy równomiernie, czy nierównomiernie?
    Bo miałem już kilka mikrofalówek z obrotowym talerzem i grzały różnie.
    Sanyo grzało bardzo równomiernie, a LG już niekoniecznie.
    Jacek

  • 4. Data: 2018-12-15 01:20:55
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Mam ten model https://m.oleole.pl/piekarniki-do-zabudowy/bosch-cmg
    633bw1.bhtml Grzeje równomiernie

  • 5. Data: 2018-12-15 14:06:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 grudnia 2018 23:56:44 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > To znaczy równomiernie, czy nierównomiernie?
    > Bo miałem już kilka mikrofalówek z obrotowym talerzem i grzały różnie.
    > Sanyo grzało bardzo równomiernie, a LG już niekoniecznie.

    Jak dla mnie grzeje całkiem równomiernie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2018-12-15 14:37:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 15 grudnia 2018 14:06:05 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Jak dla mnie grzeje całkiem równomiernie :)

    Masz już tą Bora Bora czy jeszcze koniec zakładu nie minął?

  • 7. Data: 2018-12-15 17:29:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

    > Czytam, że są takie bez obrotowego talerza, które grzeją
    > równomiernie. Ma ktoś z Grupowiczów taki wynalazek? Jak się
    > spisuje?

    Mam w pracy sześć. Wszystkie grzeją równomiernie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2018-12-15 18:44:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 15 grudnia 2018 14:37:42 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Masz już tą Bora Bora czy jeszcze koniec zakładu nie minął?

    W zasadzie to chyba już powinienem dostać?

    https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.misc.budowa
    nie/1R8rYA4-BUk/PYGaFJV55xcJ

    https://scr.pgr.pl/2018/12/2018-12-15_18-43-00-66153
    .png

    5 lat już minęło. Kurde nawet prorokiem byłem:

    https://scr.pgr.pl/2018/12/2018-12-15_18-43-25-97233
    .png

    Bo ja nigdy "kina" nie planowałem. A w tym roku już mam :-)
    To jak - powinienem uderzać do Seby czy dać mu jeszcze te 3 lata?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2018-12-15 20:05:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-15 o 17:29, PiteR pisze:

    > Mam w pracy sześć. Wszystkie grzeją równomiernie.

    Każda inny model? :-)

    Robert