  • 111. Data: 2015-02-24 10:15:26
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:d43271c3-b981-4eba-be30-317d831add35@go
    oglegroups.com...

    > Ja własciwie przestaje sie dziwic ze PO ma tak wysokie notowania. Okazuje
    > sie ze każdy, ale to każdy negatywny fakt można wyprzec kolejny raz
    > żądając "uzasadnij", mając kilka faktów nie
    > domyslic sie zródeł - albo uznac je za spiskowe czyli z załozenia
    > niedyskutowalne, i tak dalej...

    Ubzdurałeś sobie jakieś własne znaczenia słów "równość", "dyskryminacja" i
    "stereotyp" i na tej podstawie dochodzisz do swoich dziwnych wniosków. Nie
    dziw się że domagam się uzasadnienia, skoro ja używam j. polskiego i widzę
    czarno na białym co jest zapisane w konstytucji i co w konwencji.

    > Można nawet, w imie walki z ciemnogrodem, uznać ze walka ze "stereotypowym
    > modelu roli kobiet i mężczyzn" jest wpisana w konstytucje - dla mnie bomba
    > :-)

    Skoro nie rozumiesz na czym polega konstytucyjna równość i zakaz
    dyskryminacji to nic dziwnego że dałeś się wmanipulować w tezę jakoby ta
    konwencja była jakimś zagrożeniem dla tradycyjnego modelu rodziny.

    > Cudownie. Złe wiadomości pomijamy.

    Jakie znowu pomijamy? Dla przypomnienia pisałem że jest lepiej niż 25 lat
    temu bo Polacy mają większy majątek. Ty odpowiedziałeś że zaraz splajtują i
    nic nie będą mieli. Nawet jeśli w całym kraju jest tylko jeden spłacony
    kredyt to znaczy że jest lepiej. 1 > 0.

    > Gdyby nie było mafii przy władzy nie byłoby PRowej komisji a zwykłe
    > normalne działania -m.in. reformy.

    Moment rząd już _był_ nawet jeśli go nazywasz mafią - skąd założenie że
    _ten_ rząd gdyby nie komisja to by robił reformy - ten rząd nie inny rząd?
    Bo wybrany był taki a nie inny a Ty napisałeś że komisja była _zamiast_
    reform.

    > no i leming jak zwykle - niby zna powody co sam przyznaje - ale musi
    > wypluć "jak to zmusili, sami wyjechali, nikt im karabinu nie trzymał przy
    > głowie".
    > Pojęcie przymusu ekonomicznego zna - ale znajdzie kolejne "uzasadnij", "a
    > moze bezrobiocie 13% wcale nie ma wpływu"...

    To dlaczego ludzie wyjeżdżali jak bezrobocie było 15% a nie wyjeżdżali jak
    było 20%? Gdzie Twój krytycyzm? Gdzie logika? Podpowiem: bo jak było 20% to
    nie mogli legalnie pracować a nie każdy chce robić na czarno z dala od
    rodziny? Dopuszczasz taką myśl?

    > Ergi, szanuje twoją inteligencje, ale strasznie zabrnąłeś broniąc tej
    > zielonej wyspy.

    Zrozum wreszcie że ja nie bronię "zielonej wyspy", tylko prostuję bzdury.
    Nie lubię Palikota ale _prawda_ wymaga prostowania bzdury jakoby jego
    komisja _nic_ nie osiągnęła. Tak, ta sama prawda która wymaga prostowania
    bzdur które niektórzy tu piszą na temat KK mimo, że z KK też mi nie po
    drodze.

    Ty stosujesz logikę jak nie krytykuję wszystkiego jak leci to według Ciebie
    znaczy ze popieram.

    > No ale paru rzeczy sie dowiedziałem.
    > Proponuje eot.

    Ok

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 112. Data: 2015-02-24 14:54:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > http://demotywatory.pl/4429006/Instrukcja-Carycy-Kat
    arzyny-(1729-1796)-jak-pokonac-Polske

    Czytałeś komentarze? Już pierwsze trzy podają że to fikcja i podają jego
    źródło i nie jest nim bynajmniej Caryca Katarzyna :-)

    Już Albert Einstein mówił aby nie wierzyć we wszystko co się wyczyta w
    internecie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 113. Data: 2015-02-24 18:53:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 14:55:37 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > Czytałeś komentarze? Już pierwsze trzy podają że to fikcja i podają jego
    > źródło i nie jest nim bynajmniej Caryca Katarzyna :-)

    bo to skrócona literacka wersja - tu masz autentyk
    http://pl.wikisource.org/wiki/Tajne_instrukcje_Katar
    zyny_II_dla_dyplomat%C3%B3w_rosyjskich_w_Warszawie_%
    281763%29

    b.

  • 114. Data: 2015-02-25 14:17:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]

    > http://pl.wikisource.org/wiki/Tajne_instrukcje_Katar
    zyny_II_dla_dyplomat%C3%B3w_rosyjskich_w_Warszawie_%

    Ej jaka znowu skrócona literacka wersja. Ten pierwszy tekst wyraźnie bazuje
    na rozkładzie moralnym i skłóceniu "brata z bratem" aż się sami rozwalą,
    albo będą "gnić".
    Natomiast ten oryginalny w ogóle do moralności się nie odnosi tylko pisze
    wprost aby przekupywać sejmiki i "kupić" sobie króla.

    Oczywiście to też jest naganne ale pierwszy sugeruje że naród jest zły drugi
    natomiast ma zupełnie inny wydźwięk, bo nawet w najlepszy,m narodzie
    znajdzie się kilku przekupnych (ot choćby 1/12 apostołów).

    To że naród został zdradzony o jest fakt historyczny, ale bynajmniej nie
    oznacza to że zaszły takie zmiany jak opisane w pierwszym linku.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 115. Data: 2015-02-25 18:30:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 25 lutego 2015 14:18:16 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > Natomiast ten oryginalny w ogóle do moralności się nie odnosi tylko pisze
    > wprost aby przekupywać sejmiki i "kupić" sobie króla.

    drugi i trzeci akapit tego z demotywatora - czyli to na co miedzy innymi pójdzie
    ruska kasa wg instrukcji carycy kaśki. To nie jest dokładnie to samo - ale kierunki
    są podobne.

    b.