  • 11. Data: 2017-03-02 08:29:50
    Temat: Re: Debilizmy projektów gotowych
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 lutego 2017 22:29:51 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Właśnie oglądam projekt chałupy, koleżka mój zamiaruje się budować.
    > Projekt Archonu, jakby kto pytał.
    > Ścianka kolankowa na 2 pustaki pewnie idzie jeszcze przeboleć,
    > może będą tam trzymać służących - karły.
    > Ale na ch. komu w garażu 3 okna? Jedno : szerokość 2m wysokość 1,4m
    > pozostałe dwa : szerokość 0,9m wysokość 2,1m.
    > Płaci człowiek za takie gówno ponad 2 tysiące a potem i tak trzeba
    > zmieniać i się głowić nad tym, co i gdzie jeszcze spieprzyli ;)

    Bo rożne rodzaje klientów są.
    Jedni energooszczędny dom i wtedy budują betonowa kostkę lub dwuspadową stodółkę z
    minimalną ilością okien itp
    Są tez tacy co im zwisa 500zł rocznie więcej za ogrzewanie i budują dom z oknami,
    balkonami, wykuszami czy co tam im się jeszcze zamarzy
    Kiedyś jak projekty przeglądałem to zauważyłem ze pracownia Archipelag w swoich
    projektach wybitnie dużo okien dawała.

  • 12. Data: 2017-03-02 09:44:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Masz rację, że bez sensu. Wszystkie powinny być 2x1,4. Ja bardzo chciałbym
    mieć widno w garażu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2017-03-02 10:42:47
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-03-02 o 09:44, yabba pisze:
> [...]
    > zmieniać i się głowić nad tym, co i gdzie jeszcze spieprzyli ;)
    >

    > Masz rację, że bez sensu. Wszystkie powinny być 2x1,4. Ja bardzo

    Dokładnie. Ja w ogóle lubię dużo światła wszędzie, tak w domu, jak i w
    garażu nie pogardzę.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 14. Data: 2017-03-02 11:28:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    >Dokładnie. Ja w ogóle lubię dużo światła wszędzie, tak w domu, jak i w
    >garażu nie pogardzę.

    Postaw sobie szklany dom. Będziesz miał wieczne przedwiośnie.

  • 15. Data: 2017-03-02 18:24:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Są tez tacy co im zwisa 500zł rocznie więcej za ogrzewanie i budują dom z oknami,
    balkonami, wykuszami czy co tam im się jeszcze zamarzy

    A większość z nich jest taka do momentu kiedy się wprowadzi i przychodzi
    pierwsza zima.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2017-03-02 19:43:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.03.2017 o 08:23, Kris pisze:

    > A po kiego grzac garaż?

    po kiego MIEĆ garaż? żeby auto szybciej gniło, żeby drzwi zamykać i
    otwierać, żeby wjazd odśnieżać....
    ToMasz

  • 17. Data: 2017-03-02 19:46:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.03.2017 o 11:28, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Postaw sobie szklany dom. Będziesz miał wieczne przedwiośnie.
    ale chcecie mieć gdzie auto schować, czy naprawiać? Bo to ma totalnie
    różne wymogi a nazwa ta sama. jak naprawiać, to by trzeba się do tego
    inaczej zabrać, jakieś podnośniki, albo kanał. jak to ma być dziura na
    auto, to lepiej wiatę postawić. Taniej zdrowiej....

    ToMasz

  • 18. Data: 2017-03-02 20:51:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 19:43:40 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > po kiego MIEĆ garaż?

    Niektórzy mają żony. Żony chcą garaże.

    L.

  • 19. Data: 2017-03-02 21:03:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

    BTW
    Mieszkam w bloku i mam garaż.
    Szybciej się nagrzewa w zimie a w lecie nie jest nagrzane.
    Gałąź nie spadnie i najważniejsze na blokowiskach:
    ZAWSZE mam miejsce

  • 20. Data: 2017-03-02 21:22:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 18:24:40 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    balkonami, wykuszami czy co tam im się jeszcze zamarzy

    > A większość z nich jest taka do momentu kiedy się wprowadzi i przychodzi
    > pierwsza zima.

    Oj tam oj tam. Póki co te stodółki opatulone styro czy kostki sporadycznie widać.
    @0cm tyro na zamówienie w hurtowniach bo "nie schodzi"
    Bywają co prawda i tacy desperaci co zamiast okien fixy wszędzie dają ale to nawet
    przy powietrzu "czystym" jak w Wodzisławiu uzasadnienia nie ma.