  • 21. Data: 2017-03-02 21:25:13
    Temat: Re: Debilizmy projektów gotowych
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 21:22:04 UTC+1
    > Oj tam oj tam. Póki co te stodółki opatulone styro >czy kostki sporadycznie widać.
    @0cm tyro na
    "20cm styro" miało być

  • 22. Data: 2017-03-03 13:40:41
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-03-02 o 19:46, ToMasz pisze:

    > ale chcecie mieć gdzie auto schować, czy naprawiać? Bo to ma totalnie
    > różne wymogi a nazwa ta sama. jak naprawiać, to by trzeba się do tego
    > inaczej zabrać, jakieś podnośniki, albo kanał. jak to ma być dziura na
    > auto, to lepiej wiatę postawić. Taniej zdrowiej....

    Ja chcę również naprawiać i chcę kanał (podnośnik wygodniejszy, ale to
    by trzeba w górę pójść z garażem mocno, a to nie bardzo wchodzi w grę).
    Natomiast kolega Ghost oczywiście zaraz w skrajności musiał uderzyć...

    Pzdr

    --
    /__/_* /