  • 11. Data: 2016-05-26 17:10:40
    Temat: Re: Docieplenie poddasza pianką - kilka pytań
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2016 o 11:37 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> pisze:

    > BTW, wczoraj na koniec dnia w pokojach na poddaszu (okna połaciowe od
    > południa zasłonięte zewnętrzną roletą) komfortowe 22.5 ...
    >
    > Piotrek

    Wczoraj, czwartek, Mazowsze to ja odpaliłem ogrzewanie :-)
    Daj znać jaką masz temp na poddaszu w sierpniu lub lipcu po 2-3 tygodniach
    z +30st.C. w dzień.

    TG

  • 12. Data: 2016-05-26 17:13:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2016 o 17:10 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Wczoraj, czwartek, Mazowsze to ja odpaliłem ogrzewanie :-)
    > Daj znać jaką masz temp na poddaszu w sierpniu lub lipcu po 2-3
    > tygodniach z +30st.C. w dzień.
    >
    > TG

    Autokorekta, wczoraj była środa. Przez te długie łykendy wszystko się
    człowiekowi pierdzieli.

    TG

  • 13. Data: 2016-05-26 23:34:40
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    hej,
    W moim rejonie problemem sa kuny - szatkuja dachy i welne tak, ze trzeba
    dachy przekladac.
    Tez jestem na etapie budowy domu i z tego wzgledu wybralem piane.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2016-05-27 08:01:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 26 maja 2016 23:34:43 UTC+2 użytkownik gobo napisał:
> [...]
    > dachy przekladac.
    > Tez jestem na etapie budowy domu i z tego wzgledu wybralem piane.

    trzabyło dać deskowanie na dach.

    b.

  • 15. Data: 2016-05-28 17:10:31
    Od: "papkin" <n...@s...die>

    > Wczoraj, czwartek, Mazowsze to ja odpaliłem ogrzewanie :-)
    > Daj znać jaką masz temp na poddaszu w sierpniu lub lipcu po 2-3
    > tygodniach z +30st.C. w dzień.

    Taka sama jak przy welnie? Piana tylko spowalnia przenikanie energii, w koncu
    wszystko sie unormuje a nawet jadro ziemii wystygnie :D

  • 16. Data: 2016-05-31 14:51:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 20:45:33 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > (Myszków). Znacie jeszcze jakieś przyzwoite firmy od pianek? Dobrze by
    > było, aby wykonawca był gdzieś z południa kraju, najlepiej Śląsk lub
    > Małopolska

    Samemu zorb
    http://www.honter.pl/froth-pak-180-przenosny-system-
    izolacyjny-0006.html

    ;))

  • 17. Data: 2016-05-31 15:00:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 14:51:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Samemu zorb
    > http://www.honter.pl/froth-pak-180-przenosny-system-
    izolacyjny-0006.html
    > ;))

    Patrze na cene to zestaw podstawowy z dwoma butlami (pistoletem etc)
    kosztuje 3,5k pln i wystarcza na 1,5m3 piany :-) Ale to jest piana
    zamknietokomorkowa wiec drozsza. Tym niemniej - 1,5m3 styropianu grafitowanego
    kosztuje pewnie z 400-500 pln, wiec przebitke maja spora ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2016-05-31 15:10:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 15:00:17 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Patrze na cene to zestaw podstawowy z dwoma butlami (pistoletem etc)
    > kosztuje 3,5k pln i wystarcza na 1,5m3 piany :-) Ale to jest piana
    > zamknietokomorkowa wiec drozsza.
    Przyjmując ze dla domu poddasze do ocieplenia ma 100m2 to za 3,5tys natrysniesz
    warstwę grubości ok 1,5cm

  • 19. Data: 2016-05-31 15:25:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 15:10:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Przyjmując ze dla domu poddasze do ocieplenia ma 100m2 to za 3,5tys natrysniesz
    warstwę grubości ok 1,5cm

    100m2 to raczej w jakims malutkim domku :-)

    U mnie dach mial ~260m2, przy czym do ocieplenia naturalnie bylo troche mniej
    (bo czesc dachu stanowi nieocieplony okap). Jakies 200m2 :)

    Pozatym - ciezko bedzie natrysnac wszedzie tak rowna warstwe, wiec licz dwa
    razy wiecej. Czyli nie 3,5k, a 14k ;) Za tyle to ja mialem ocieplony caly
    dach welna 30cm jak dobrze pamietam :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2016-05-31 17:07:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 31 maja 2016 15:25:01 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > 100m2 to raczej w jakims malutkim domku :-)

    u mnie w budynku o pow 140m2 połacie dachowe mają po 100m2 ale do ocieplenia w sumie
    tez mam okolo 100m2 - strychu i wysuniętych czesci dachu poza sciane kolankową nie
    ocieplam.

    b.