  • 31. Data: 2011-01-20 18:28:02
    Temat: Re: Dom stojący w wodzie
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Sty, 19:20, "Andrzej S." <A...@g...com> wrote:

    > Nie chodzilo mi o otwór, którym ucieklaby woda (to bylby numer -
    > spuscic wode z jeziorka).

    Ale to mogloby zadzialac :-) Niemniej - jest tez mozliwosc ze bedziesz
    mial do np. 5m sama gline, a nizej nie wiadomo bo nie oplaci sie robic
    badan ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2011-01-21 07:36:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2011 18:44, mkonst pisze:

    > ma nawet co mówić. Po prostu nie wjedzie. Teren jest już tak nasiąknięty
    > że w niektórych miejscach (tam gdzie było dosypywane i nie przerosło
    > trawą ani innym zielskiem) zapada się pod ciążarem człowieka.

    Znam ten ból - u mnie raz betoniarka (w sensie: taka dużą ciężarówa z
    gruchą na beton) mało się nie przewróciła ;)

  • 33. Data: 2011-01-27 18:30:51
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    mkonst wrote:
    > Po ostatnich roztopach zalało mi całą działkę, stoi na niej około 30 cm
    > wody.

    No i udało się temat rozwiązać. Wypożyczyłem solidną pompę zanurzeniową, do
    tego 300 m węży strażackich 52 mm. Sprzęt pracował 3 doby uzyskując
    wydajność około 10 m3/h z czego wynika, że było tej wody mnóstwo. Pewna
    ilość wody została bo niestety pompa nie miała się już w czym zanurzyć
    (wykopany dół nie nadążał się napełniać). Najważniejsze, że woda odeszła od
    ścian budynku :)
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 34. Data: 2011-01-27 21:12:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "mkonst" <m...@g...pl> writes:

> [...]
    > zanurzeniową, do tego 300 m węży strażackich 52 mm. Sprzęt pracował 3
    > doby uzyskując wydajność około 10 m3/h z czego wynika, że było tej

    I ty myślisz, że sytuacja już się nie powtórzy?

    MJ

  • 35. Data: 2011-01-27 21:20:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > I ty myślisz, że sytuacja już się nie powtórzy?

    A co Twoim zdaniem zrobic?
    Na to nie ma zadnego wpływu.

  • 36. Data: 2011-01-27 21:32:14
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:kjz1v3ykq4x.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > A co Twoim zdaniem zrobic?
    > Na to nie ma zadnego wpływu.

    1. Zgłosiłem temat urzędowi gminy, obiecali w tym roku odbudować kanał
    melioracyjny. Pożyjemy, zobaczymy.
    2. Mam nadzieję, że nie będzie takich gwałtownych odwilży. Działkę mam od
    1999 r. i po raz pierwszy miałem taką sytuację.