    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Domofon - pytanie do użytkowników w blokach
    Date: Sat, 13 Dec 2014 22:53:44 +0100

    Witam,

    pytanie do użytkowników domofonów w blokach: czy domofon w mieszkaniu
    powinien "ćwierkać" za każdym razem gdy ktoś z innego mieszkania wpisuje
    kod?
    Ostatnio spotkałem się z takim przypadkiem. Jeżeli sąsiad wchodzi do bloku,
    to w mieszkaniu o innym numerze odzywa się domofon.
    Dźwięk jest o innej częstotliwości niż wtedy, kiedy dzwoni gość albo
    właściel tego mieszkania wchodzi na swój kod.
    Jest to mocno irytujące, nie wiem czy to kwestia konfiguracji, czy wadliwego
    podłączenia.
    Nowy blok, niestety nie wiem jaki model sytemu. Na oko panel do wpisywania
    wygląda jak większość podobnych, które widziałem, czarny, dotykowy, z
    wyświetlaczem LED: http://www.sys-tech.pl/img/panel_proel_kdc1803.jpg

    Podpowiedzcie czy kłócić się z zarządcą budynku, czy tak ma być? Tzn. tak
    nie może być, najwyżej domofon ulegnie "usterce"...

    Wiwo