  • 31. Data: 2016-02-02 22:38:58
    Temat: Re: Dotacje gminy do odnawialnych zrodel energii
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-02 o 20:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    anego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

    > To, że cos po drodze przekładają z kieszeni do kieszeni nie zmienia
    > faktu, że na końcu dostajemy towar.

    Korzysc dla nas bylaby podwojna gdybysmy dostawali towar rodzimej
    produkcji, wcale nie gorszej jakosci. A przy takim zwrocie jaki maja
    Niemcy moznaby sie pokusic o analize wplywu na rodzime branze. Niemcy
    daja nam solary warte stowe. Wraca do nich osiemdziesiat piec. Za
    brakujace pietnascie kupuja sobie dominujaca pozycje na rynku, poniewaz
    gminy kupujac powszechnie ichnie instalacje w znaczacy sposob eliminuja
    z rynku potencjalnych klientow mogacych utrzymac rodzima branze. Z
    czasem rodzimi producenci padna i zostana tylko ci za zachodnia granica.
    Takie cus wymyslilem na poczekaniu - prosze sie nie podniecac. Nie ma co
    wyprzedzac faktow. Dane o podobnych dofinansowaniach bede mial na
    biezaco z dwoch gmin. Zobaczymy jakie instalacje beda dominujace.

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2016-02-02 22:46:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-02 o 20:26, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    anego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

    > Ciekaw jestem jak odzyskują te 85% przy dopłatach do rolnictwa polskiego.

    Nie mam pojecia, ale od dawna "slychac", ze unia bardzo oplaca sie
    Niemcom mimo najwiekszych wplat. Zdaje sie, ze ciagle sa drugim po
    Chinach najwiekszym eksporterem na swiecie. Mysle tez, ze patrzenie na
    poszczegolne branze nie ma sensu, bo gdzies przeplyw kapitalu bedzie
    wiekszy w jedna strone a gdzie indziej w druga. Cza patrzec globalnie.

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2016-02-02 22:51:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znajomy sadownik sprzedaje firmie co eksportuje na zachod. Jakies 1/5 ceny na polskim
    straganie. Zarabia bo ma bardzo duzy sad i do zbiorow zatrudnia ludzi zza wschodniej
    granicy. Mowi ze cale zycie na kredycie leci. Bierze na wiosne a po zbiorach oddaje i
    to co zarobil wystarcza mu do nastepnej wiosny. 4/5 ktos na tym trafia i placi
    podatki za granica Polski. W ten sposob czesc pieniedzy wraca do tych co dali. Zywiec
    wieprzowy kosztuje cirka jebalt 4zyle za kilogram. Tusza wieprzowa ok 6zyli za
    kilogram. W Londynie podejrzewam ze tez 6 kosztuje ale funtow.

  • 34. Data: 2016-02-03 17:32:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-02-02 o 20:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Korzysc dla nas bylaby podwojna gdybysmy dostawali towar rodzimej produkcji

    Ta, i każdemu po dziwce i mercedesie.

  • 35. Data: 2016-02-03 17:33:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2016-02-02 o 20:26, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    anego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

    >Nie mam pojecia

    Tak myslalem.

  • 36. Data: 2016-02-03 23:53:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-03 o 17:33, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    anego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

    > Tak myslalem.

    Czekam na wiedze o przeplywach w takim razie. Bardzo chetnie czegos sie
    dowiem.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2016-02-03 23:54:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-03 o 17:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ta, i każdemu po dziwce i mercedesie.

    Na cztery korzysci bym nie liczyl.

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2016-02-04 00:48:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    anego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

    >Czekam na wiedze o przeplywach w takim razie. Bardzo chetnie czegos sie

    Ale tak biernie czekasz?

    Czytaj, studiuj, mniej słuchaj polityków pisowskich, na pewno wyjdzie ci na
    dobre.

  • 39. Data: 2016-02-04 10:20:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-04 o 00:48, Ghost pisze:

> [...]
    >
    > Ale tak biernie czekasz?
    >
    > Czytaj, studiuj, mniej słuchaj polityków pisowskich, na pewno wyjdzie ci

    A mialem nadzieje, ze cos jednak wiesz i sie podzielisz. No i nie o
    politykow tu chodzi a o statystyke.

    Pozdro.. TK