  • 21. Data: 2016-02-02 10:31:27
    Temat: Re: Dotacje gminy do odnawialnych zrodel energii
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:4b21d8ea-a8fb-484c-ac22-70fafd76e3b0@go
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 20:21:51 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Na dotacje zrzucaja sie wszystkie kraje

    Kłamiesz. Tylko niektóre kraje są faktycznymi płatnikami brutto.

  • 22. Data: 2016-02-02 10:32:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-01 o 16:47, Lisciasty pisze:

    > Sprawdź co dokładnie jest w tym zestawie i jak to wygląda,
    > w zasadzie 4 tysiaki za kolektory i jakiś falownik to nie jest majątek,
    > a pewnie fajnie byłby się tym pobawić. Tylko trzeba prześwietlić tą
    > ofertę, czy nie ma tam dodatkowych kosztów, ile m2 tego kolektora dają
    > i czy to w ogóle wygląda wiarygodnie pod względem technicznym.
    > Na razie to zadałeś pytanie w stylu mam na oku tani samochód co ma 50 koni,
    > brać czy nie brać? :>

    Tak to wyglada, ale gmina daje kwit do podpisania zeby wystapic o
    dofinansowanie zdaje sie. Szczegolow zdaje sie sami nie wie wiedza.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2016-02-02 10:55:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Cos mi sie widzi ze oni to dla siebie robia.

    Dlatego nasze PKB rośnie szybciej niż ich.

  • 24. Data: 2016-02-02 12:07:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-02 o 10:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    oglegroups.com...

    > Tam były stawiane pompy ciepła za niemieckie pieniądze?

    Doplaty nie sa z niemieckich pieniedzy tylko z unijnego budzetu na ktory
    skladaja sie panstwa czlonkowskie. Niemcy owszem wplacaja najwiecej, ale
    i korzystaja najwiecej.

    http://wyborcza.pl/1,76842,8424622,Z_kazdego_przekaz
    anego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

    Pozdro.. TK

  • 25. Data: 2016-02-02 12:13:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Doplaty nie sa z niemieckich pieniedzy tylko z unijnego budzetu na ktory
    > skladaja sie panstwa czlonkowskie. Niemcy owszem wplacaja najwiecej, ale
> [...]
    te 85% które odzyskują to nie są dopłaty unijne tylko zysk z
    przedsięwzięć. Nie mylmy pojęć

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2016-02-02 12:32:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-02-02 o 12:13, masti pisze:

    anego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

    > te 85% które odzyskują to nie są dopłaty unijne tylko zysk z
    > przedsięwzięć. Nie mylmy pojęć

    O tym wlasnie mowie, ze istnieje szansa na przeplyw srodkow do
    niemieckich producentow. Na tym jednak nie chce sie skupiac bo to
    dopiero pokaze czas. Mamy naszych rodzimych producentow bardzo dobrych
    kolektorow i producentow pomp ciepla. O panelalach fotowoltaicznych sie
    nie wypowiem bo nie wiem. Przekonamy sie w jakich producentow sprzet
    wyposazy nas gmina.

    Pozdro.. TK

  • 27. Data: 2016-02-02 20:24:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    anego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

    >O tym wlasnie mowie

    To, że cos po drodze przekładają z kieszeni do kieszeni nie zmienia faktu,
    że na końcu dostajemy towar.

  • 28. Data: 2016-02-02 20:26:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >http://wyborcza.pl/1,76842,8424622,Z_kazdego_przeka
    zanego_nam_euro_Niemcy_odzyskuja_85.html

    Ciekaw jestem jak odzyskują te 85% przy dopłatach do rolnictwa polskiego.

  • 29. Data: 2016-02-02 20:46:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tanio nam placa za zywnosc. W innym miejscu odzyskuja.

  • 30. Data: 2016-02-02 22:26:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Tanio nam placa za zywnosc.