  • 1. Data: 2009-06-19 13:37:20
    Temat: Dyjorowi
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Od: "CC" <o...@i...pl>
    Temat: jest ju pena wersja 58 min z lektorem - Spowied agenta
    Data: 19 czerwca 2009 15:32

    Kulisy rynków finansowych i gospodarczych - film dostępny już w
    całości, 58 min., polski lektor. Główna strona obnie.info Można go
    oglądać na całym ekranie, można go również skopiować na dysk. Film
    dokumentalny fabularyzowany, występuje główny bohater - szpieg CIA
    John Perkins. Film ukazuje mechanizmy dzięki którym jedne kraje i
    korporacje stają się coraz bogatsze a inne coraz biedniejsze, żeby w
    końcu zbankrutować.
    ###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
    www.obnie.info TV - www.justin.tv/civiltv

  • 2. Data: 2009-06-20 07:49:01
    Temat: Re: Dyjorowi
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
> [...]
    > John Perkins. Film ukazuje mechanizmy dzięki którym jedne kraje i
    > korporacje stają się coraz bogatsze a inne coraz biedniejsze, żeby w

    wiesz co jak masz mi coś do przesłania to jest coś takiego jak email... :)

    nie musisz wysyłać przekazów poprzez usenet. :)

  • 3. Data: 2009-06-20 08:01:22
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > wiesz co jak masz mi coś do przesłania to jest coś takiego jak email... :)
    >
    > nie musisz wysyłać przekazów poprzez usenet. :)

    Warte rozgłoszenia...

  • 4. Data: 2009-06-20 19:01:56
    Od: Ra <a...@a...com>

    Panslavista pisze:
> [...]
    > John Perkins. Film ukazuje mechanizmy dzięki którym jedne kraje i
    > korporacje stają się coraz bogatsze a inne coraz biedniejsze, żeby w
    Nie wiem jaka jest twoja znajomość usenetu - przypuszczam że nikła - ale
    to jest grupa pl.rec.dom więc daruj sobie puszczanie tego typu postów
    nie związanego z tematyką grupy
    Znajdź sobie odpowiednią grupę tu masz spis http://www.usenet.pl/opisy/
    dodaj sobie w swoim outlooku i tam działaj

  • 5. Data: 2009-06-21 03:32:03
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Ra pisze:
    > Panslavista pisze:

    > Nie wiem jaka jest twoja znajomość usenetu - przypuszczam że nikła - ale
    > to jest grupa pl.rec.dom więc daruj sobie puszczanie tego typu postów
    > nie związanego z tematyką grupy

    Dyskutujesz z osobnikiem o dużym doświadczeniu w usenecie. Niestety nie
    jest to człowiek z przeciętnych rejonów krzywej Gaussa zdrowia
    psychicznego. Pouczanie go to jak próba trafienia do pisuaru z poziomu
    podłogi.

    Polecam zapoznanie się z archiwum np. pl.rec.kuchnia

    pozdrawiam,

    mirek

  • 6. Data: 2009-06-21 03:39:26
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "mirekm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podłogi.
    >
    > Polecam zapoznanie się z archiwum np. pl.rec.kuchnia

    Podłączasz się do koprofagów? Mozliwe, że jesteś jednym z nich. To
    dopiero jest walnięcie psychiczne. Połowa postów to podszywacze.
    Właśnie wczoraj przyszła do mnie informacja, że mam zawieszone konto na
    chello. Nigdy tam konta nie miałem. A to nie jedyne miejsce z którego
    podszywacze nadają.
    Badaj nadal rozkłady, bo jak widać siebie nie odnalazłeś. Za bardzo
    szukasz słomki u innych swojej belki nie widząc.

  • 7. Data: 2009-06-21 12:52:24
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Panslavista wrote:

> [...]
    > Właśnie wczoraj przyszła do mnie informacja, że mam zawieszone
    > konto na chello. Nigdy tam konta nie miałem. A to nie jedyne miejsce

    żebyś nie stał się męczennikiem jak Ela Gawin to poinformuję Cię, że chyba
    pół świata dostała takiego maila... a ta łamana polszczyzna i dziwny adres
    mailowy powinnien jednak wzbudzić w kimś takim doświadczonym w usenecie
    odrobinę podejrzeń :P

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 8. Data: 2009-06-21 14:21:07
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mailowy powinnien jednak wzbudzić w kimś takim doświadczonym w usenecie

    Zapewne.