  • 1. Data: 2020-03-20 07:30:33
    Temat: Ekologia w dobie koronawirusa
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Obawiam się, że wygrani będą ci co jeszcze nie wymienili śmieciucha na
    gazowy :-) Niebawem palenie butelek i ogólnie śmieci wróci do łask jak
    większość straci źródło utrzymania.
    Tyle w waszej ekologii :-)

  • 2. Data: 2020-03-20 14:11:06
    Temat: Re: Ekologia w dobie koronawirusa
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Tyle w waszej ekologii :-)

    cosh, mialem w tym roku wywalac kopciucha, ale byc moze poczekam jeszcze
    rok.
    wolno mi jeszcze a mam nadzieje ze ceny robocizny spadna....
    dym w gospodarce bedzie powazny. w kazdym razie takiego czegos wolna pl
    jeszcze nie widziala...
    30% bezrobotnych? moze....
    czekamy....

  • 3. Data: 2020-03-20 15:23:42
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.03.2020 14:11, abn140 wrote:

> [...]
    > wolno mi jeszcze a mam nadzieje ze ceny robocizny spadna....
    > dym w gospodarce bedzie powazny. w kazdym razie takiego czegos wolna pl

    Będzie źle i nikt już nie będzie przejmował się smogiem skoro można
    powiedzieć, że nie ma się na wynagrodzenia, podatki czy zus to ci zrobią
    jak będziesz palić lakierowanym parkietem z salonu?
    Wydrukują najpierw pieniądze, na chwilę pomoże, później dolar będzie po
    10 PLN.

  • 4. Data: 2020-03-20 15:56:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Tyle w waszej ekologii :-)

    A w tym sklepie niedaleko Ciebie dalej płyn dezynfekujący na szklanki sprzedają?

  • 5. Data: 2020-03-20 16:54:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pamiętam jak Szwajcarzy sztucznie obniżyli notowania franka żeby eksport był bardziej
    opłacalny.

  • 6. Data: 2020-03-20 17:38:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > Obawiam się, że wygrani będą ci co jeszcze nie wymienili śmieciucha na
    > gazowy :-) Niebawem palenie butelek i ogólnie śmieci wróci do łask jak
    > większość straci źródło utrzymania.
    > Tyle w waszej ekologii :-)

    Nie bez powodu mowi sie o tzw ubóstwie energetycznym.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 7. Data: 2020-03-20 20:17:15
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-03-20 o 15:23, KIKI pisze:

> [...]
    > jak będziesz palić lakierowanym parkietem z salonu?
    > Wydrukują najpierw pieniądze, na chwilę pomoże, później dolar będzie po

    Dolarów drukują jeszcze więcej.

  • 8. Data: 2020-03-21 00:54:49
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    To nie jest problem. Jak będzie to USA ma na tyle wojska, zeby przestał być

  • 9. Data: 2020-03-22 02:14:45
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.03.2020 15:56, Kris wrote:

    > A w tym sklepie niedaleko Ciebie dalej płyn dezynfekujący na szklanki sprzedają?

    Już raczej nie i fajek na sztuki też nie. Pierwotni tubylcy już nie
    żyją. Ostał się jeno jeden, bo chyba mniej pije. Reszty już nie ma, tych
    właśnie co na szklanki pili. Nawet właściciel sklepu zapił się na
    śmierć. Jego żona czasem śpi pijana w otwartym sklepie.
    Za to kolejne pokolenie młodzieży dorasta, już na oko trzecie. Ida ta
    samą ścieżką co poprzednicy, zwykle w niedokończonych budowach mają
    świetlice.
    Najmłodszy narybek tak od 5-10 jeździ na wrotkach i deskach pod prąd
    gdzie pijani kierowcy rozwijają 100km/h. Gdzie są rodzice? Ale dzieci te
    umieją wspaniale omijać pędzące auta. Jak dorosną kilka lat to zajmą
    miejsce w świetlicach :-)

  • 10. Data: 2020-03-22 02:25:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.03.2020 17:38, Budzik wrote:
    > Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > Nie bez powodu mowi sie o tzw ubóstwie energetycznym.

    Kilka milionów na umowy zlecenia nie ma już dochodu i nie będzie mieć
    przez następne miesiące. Firmy mają zero zamówień, a te większe ruszają
    się w posadach.
    Kto ma oszczędności jakoś przeżyje ale mając nieruchomości trudno
    powiedzieć czy ceny wzrosną czy spadną?

    Poniekąd inwestycja w panele słoneczne przyniesie teraz zysk o ile nie
    są wzięte na kredyt. Kto zapłacił i ma to chociaż nie będzie płacił za
    prąd o ile prosumenta nie skasują?

    No a ci co mają śmieciuchy jakoś przeżyją. Żałuje, że nie mam, bo tyle
    śmieci ląduje w śmietniku, a ich przelicznik na kWh byłby dodatni. W
    takim śmieciuchu można napalić tym co się zdobędzie. Wyciąć kilka drzew
    z okolicznego lasu czy coś. A jak się za gaz nie zapłaci to odetną i
    papa :-)

    Pompa ciepła + dużo paneli słonecznych kupionych za własną gotówkę albo
    przynajmniej śmieciuch zamiast tego słonecznego eldorado i jakoś się
    przeżyje.