  • 51. Data: 2020-02-09 11:00:00
    Temat: Re: FV oferta jaka dostałem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Podasz jakiś powód dla którego w dzień ma być druga taryfa a
    > pierwsza w nocy.

    własnie podał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 52. Data: 2020-02-09 14:58:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisałeś o samochodach elektrycznych jak kiedyś o Syrenie ludzie mówili. Ze Syrena
    to dobry samochód tylko silnik ma chujowy, blacha szybko rdzewieje i się często
    psuje.

  • 53. Data: 2020-02-09 14:59:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ja podaję że będą tylko w nocy pomiędzy 22 a 6 ładowane.

  • 54. Data: 2020-02-09 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To ja podaję że będą tylko w nocy pomiędzy 22 a 6 ładowane.

    Czyli przychylasz sie do Zdania Marcina N...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 55. Data: 2020-02-09 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napisałeś o samochodach elektrycznych jak kiedyś o Syrenie ludzie
    > mówili. Ze Syrena to dobry samochód tylko silnik ma chujowy, blacha
    > szybko rdzewieje i się często psuje.

    Wyczułes zart? ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.