  • 21. Data: 2015-04-19 15:56:35
    Temat: Re: Garaż z kanałem
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Spadł mi zaraz po tym jak MOPS zapłacił za twoją lobotomię.

    jednak miałem rację. Nawet nie wiesz jakie są zadania MOPSów i dlaczego
    lobotomia do nich nie nalezy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2015-04-19 21:54:20
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    masti pisze:
> [...]
    serwisowany przez uprawnionego to co zrobią prywatnemu użytkownikowi co im faktu
    posiadania podnośnika nie zgłosi? Czy z dozoru to kurwa na jakieś przeszukania jak
    gestapo chodzą? Poruszasz się swoim tekstem w oparach absurdu. Znaczy się cud jest bo
    z Twoim stanem umysłu nie powinieneś nauczyć się pisać a napisałeś.

    > do czasu aż Ci spadnie samochód na głowę. Choć mam wrażenie, że już to
    > się stało

    Jak spadnie temu co sobie ten podnośnik zainstalował to mu nie zrobią
    nic. Chcącemu nie dzieje się krzywda. Tyle że ewentualni ubezpieczyciele
    z radością skorzystają z okazji żeby żadnych odszkodowań nie płacić...

    To jest podobnie jak z lekarskim dopuszczeniem do pracy na wysokości.
    Zatrudniony musi mieć żeby zgodnie z przepisami na drabinę wejść (bo PIP
    pracodawcę za tyłek wziąć może), samozatrudniony (któremu PIP może tam
    gdzie Pana Majstra...) - żeby zgodnie z przepisami z drabiny spaść. Bo
    jak spadnie niezgodnie z przepisami - z odszkodowań nici...

    --
    Darek

    P.S. Przychylam się do tezy że Kogutek ten wypadek chyba ma za sobą.

  • 23. Data: 2015-05-04 12:39:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > w ekonomii :-)

    A to OK :-)

    Zakładam że każdy ma swój portfel i to sobie sam policzy - ja tylko rzuciłem
    pomysł - ot czasem dobrze popatrzeć na rozwiązanie problemu z innej strony.

    Pozdrawiam
    Ergie