  • 31. Data: 2009-05-05 17:10:34
    Temat: Re: Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
    news:gtpr44$71u$1@opal.futuro.pl...

    > dokladnie tak :)
    > zapomnialem dopisac ze w garnku lub nawet w mikrofalowce(mam wrazenie ze
    > czasowo jest szybciej, ale moze mi sie tylko wydaje)

    Idę spróbować z tą mikrowelą...

  • 32. Data: 2009-05-05 18:59:38
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Idę spróbować z tą mikrowelą...

    podziel sie doswiadczeniami i uwagami :)
    ja do tego stosuje zwykla szklana miske(nic nie przywiera, nie trzeba sie
    mieszaniem przejmowac :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 33. Data: 2009-05-05 21:10:22
    Od: "Mirek1275" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal M" napisał:

    >Tylko, ze ona jest w 100% wchlaniana przez ten ryz.....

    Spora część wody odparowuje.

    Pozdrawiam!
    Mirek1275

  • 34. Data: 2009-05-05 21:52:16
    Od: "witek" <w...@e...com.pl>

    > podziel sie doswiadczeniami i uwagami :)
    > ja do tego stosuje zwykla szklana miske(nic nie przywiera, nie trzeba sie
    > mieszaniem przejmowac :)

    Ja gotuję ryż, co prawda trochę inny, bo przeznaczony do sushi, w zwykłym
    garnku,
    tyle że stawiam go na metalowej podkładce. Bez mieszania, bez przywierania.

    Witek