  • 31. Data: 2019-01-03 14:11:18
    Temat: Re: Grzanie wody sloncem.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > W domku jak ktos przegial z powierzchnia i ma 200m? dachu to z osiem tysiecy na
    wymiane musi miec inaczej nikt z nim gadac nie bedzie.
    Pierdolisz jak potłuczony, po co ma ktoś w domu dach wymieniać?
    Robi się dach z dachówki i jest on prawie wieczny, a wy w kamienicy
    macie dach
    z g@wna (papy) zrobiony i co kilka lat musicie go naprawiać lub łatać.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 32. Data: 2019-01-03 14:53:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne jak Slonce w nocy ze masz racje. Z poltora roku temu byla dyskusja na temat
    kupienia trzydziestoletniego domu. Ktos pytal z jakimi kosztami ma sie liczyc. Jak mu
    inni policzyli ile bedzie kosztowal remont, dach, okna, drzwi, podlogi, instalacje
    itp, to wyszla jakas koszmarna kwota. Zamurowalo mnie wtedy do tego stopnia ze nie
    dalem rady oczu balsamowac. Zycie zweryfikowalo zdarzenie. Znajomi mieszkali w
    czterdziestoletnim domku. Dzialka w granicach miasta w drogiej dzielnicy. Dom sie
    zaczal sypac. Okna, drzwi, dach, tynki itd. Zwyczajnie nie bylo ich stac na remont to
    postanowili sprzedac. Wzieli czapke pieniedzy i za spora czesc kupili w takich
    nowoczesnych nowych czworakach jedna czwarta, z 80m?. Czapke pieniedzy dostali za
    dzialke, dom oddali darmo bo nabywca go zburzyl i postawil nowy. Chetnych mieli wielu
    bo miejsce dobre ale zaden potencjalny kupiec za dom nie chcial dac nawet zlotowki.
    Znajoma jak mowila ze sprzedali to sie poryczala i na koniec powiedziala ze lepiej by
    bylo jak by jej rodzice, bo to oni zbudowali, przejebali kase na durnoty zamiast
    budowac dom. Dom byl z cegly ceramicznej, stropy lane. Ocieplony z 10 lat temu. Przy
    tamtym domu dzisiejsze budowane z marnych ale nowoczesnych materialow po czterdziestu
    latach same sie zburza.

  • 33. Data: 2019-01-03 15:29:17
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Chetnych mieli wielu bo miejsce dobre ale zaden potencjalny kupiec za dom nie
    chcial dac nawet zlotowki.

    Niezbadane są zamiary kupujących.
    Ulice dalej ode mnie ktoś kupił taki dom.
    https://www.google.pl/maps/@52.4029495,17.0724127,3a
    ,75y,192.29h,87.79t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssmlI6FRwv9iz
    hyhz_C7-NQ!2e0!7i13312!8i6656

    Pozostały tylko mury, dosłownie. Nowy wieniec zrobili. Zrobili w
    prawej ścianie 4 okna. Od frontu część zlikwidowali. Na dach postawili
    jakieś ogromne skrzynie (klimatyzatory, rekuperatory?). Z tyłu domu
    stalowe stropy, które pewnie powiększą dom o 1/3.

    Widoczne opłaca się. Koszt rozbiórki i nowych murów widoczne wyższy.

    A dom widoczny działka obok po prawej w tle zburzyli. Przyjechała
    maszyna, zmieliła i jest plac.

    Robert

  • 34. Data: 2019-01-03 16:15:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Da sie "dojechac" z drugiej strony do tego co zburzyli. Dom ruina ale dzialka wyglada
    na bardzo duza. I to ona stanowila wartosc. Dom w stanie jak na zdjeciach
    zdecydowanie obnizal jej wartosc.

  • 35. Data: 2019-01-03 16:53:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Da sie "dojechac" z drugiej strony do tego co zburzyli. Dom ruina ale dzialka
    wyglada na bardzo duza. I to ona stanowila wartosc. Dom w stanie jak na zdjeciach
    zdecydowanie obnizal jej wartosc.

    Dom z linka na pierwszym planie nie ma dojazdu od tyłu. I tego reanimują.
    Ten drugi w tle, to osobna działka. I tam powstał skład budowlany po
    rozebraniu domu. I on teoretycznie może mieć dojazd. I faktycznie
    działka obszerna.

    Robert

  • 36. Data: 2019-01-03 21:25:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Najprawdopodobniej tak jak ten w Lodzi kupil dzialke i moze jakies drobne zaplacil za
    dom. A moze nic nie zaplacil. Ile mozna zaplacic za dom do rozbiorki albo takiego
    przebudowania ze ze starego niewiele zostaje. Ile Ty bys zaplacil za dom jak na
    zdjeciu?

  • 37. Data: 2019-01-03 22:17:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    przebudowania ze ze starego niewiele zostaje. Ile Ty bys zaplacil za dom jak na

    Może ten dom-bunkier był atutem i zam dom zero, a koszt działki
    pomniejszony o rozbiórkę.
    No właśnie... ile może kosztować rozbiórka?

    Robert

  • 38. Data: 2019-01-04 08:02:36
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    >Dzwiek nie ma najmniejszej szansy przez to sie przedostac. A w temacie to jak bys
    doczytal to bys wiedzial ze wyzej niz mieszkam raczej sie nie wprowadzisz.

    czyli zakup domu nie jest alternatywą bo każdy może zamieszkać u kogutka
    na ostatnim piętrze w domu. Widzisz tylko czubek własnego nosa, a
    każdego kto ma inne zdanie (lub pokaże że nie masz racji) trzeba wyśmiać.
    EOT

    Lukasz

  • 39. Data: 2019-01-04 16:06:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak kazdy widze tylko czubek wlasnego nosa bo jest on cenniejszy dla mnie niz Twoja
    cala glowa.

  • 40. Data: 2019-01-10 10:18:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Z wyjatkiem Adama wszyscy ogladaja zlotowki zanim wydadza. Moje ogladanie ma
    charakter taki czy kupic projektor na dwa czy za cztery i pol tysiaca. I jesli
    parametry obydwa maja bardzo zblizone to chyba normalne ze kupilem za dwa. Na paliwo
    wydaje pomiedzy 50 a 100 zlotych miesiecznie. Nie dlatego ze oszczedzam tylko ze tyle
    zuzywam.

    Ale każdy kto mieszka na zadupiu nie mieszka z musu tak jak ty, ale z
    własnego wyboru, bo go stać.

    Choć powiem ci, ze jak mieszkałem w bloku to za ogrzewanie mieszkania
    płaciłem prawie tyle samo co za ogrzewanie domu o powierzchni prawie 3
    krotnie większej.