  • 41. Data: 2019-01-10 12:10:35
    Temat: Re: Grzanie wody sloncem.
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 10.01.2019 o 09:18, Uzytkownik pisze:

    > Ale każdy kto mieszka na zadupiu nie mieszka z musu tak jak ty, ale z
    > własnego wyboru, bo go stać.
    >
    > Choć powiem ci, ze jak mieszkałem w bloku to za ogrzewanie mieszkania
    > płaciłem prawie tyle samo co za ogrzewanie domu o powierzchni prawie 3
    > krotnie większej.

    Ale kogutka nie przekonasz, mieszkanie w kamienicy jest najlepsze i już,
    po co wydawać niepotrzebnie pieniądze na dom jak można kupić projektor.
    Mnie też dom kosztował w utrzymaniu podobnie jak mieszkanie. Ok, wydałem
    dodatkowe 5000zł na zrobienie dachu- ale już przy zakupie wiedziałem że
    będzie do zrobienia i cena była bardzo dobra. Wydałem też dużo pieniędzy
    na renowację - ale mógłbym równie dobrze nie robić nic i mieszkać jak
    kogutek, wydałem bo mogłem...
    Mogłem (w przeciwieństwie do kogutka) ocieplić dom (akurat był już
    ocieplony), zamontować klimatyzację, wyburzyć ściany i robić głośne
    imprezy w domu, bo sąsiadom to nie przeszkadza (bo ich nie ma), sąsiadka
    o 23:00 nie rozkłada łóżka a o 6:00 nie biega nad moją głową cudzy pies
    po podłodze, psy nie srają mi pod oknem, a dzieci mają własną piaskownicę :)

    Lukasz