  • 21. Data: 2020-08-09 20:12:39
    Temat: Re: Historyczna pralka automatyczna
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-09 o 15:12, FEniks pisze:
> [...]
    o-pralka-beben-krzyzak-kondensator-tamat-500-tatrama
    t-popra-zdjecia.jpg

    > (...)
    >
    > Ale roku produkcji nie umiem tam wyczytać. Może w tej instrukcji w PDF
    > będzie.

    Wydaje mi się, że na fotce podesłanej przez Jarka jest rok produkcji:
    84, nad napisem "kg". Jednak dość niewyraźna wytłoczka. Gdyby źródło
    światła było z boku, to lepiej było by widać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2020-08-09 20:25:20
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.08.2020 o 20:12, Adam pisze:
> [...]
    > 84, nad napisem "kg". Jednak dość niewyraźna wytłoczka. Gdyby źródło
    > światła było z boku, to lepiej było by widać.

    A to możliwe, w instrukcji zalinkowanej przez Jarka jest zakres 83-84.

    Ewa

  • 23. Data: 2020-08-10 08:03:05
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-08-08 o 20:56, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    > Coś ci się pojebało z tym Pekao. Za dolary w Pewexie i Balatonie można było kupić.

    brawo zenusiu! brawo. na pewno go POjebało! ty chłopino jesteś chory
    psychicznie! zaraz wkleję tu twoje POpisy z pl.soc.polityka.

    --
    Runt

    http://100aferpis.pl/
    Oculum pro oculo et dentem pro dente!

  • 24. Data: 2020-10-26 14:00:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wygląda jak Polar Bio.
    Byliśmy nieszczęśliwymi użytkownikami takiej pralki - w naszym egzemplarzu psuło się
    wszystko bez wyjątku.
    Gdy po latach kupiłem rodzinie Wiatkę, to było jak Łada po Mikrusie.
    Wiatka też nie była jakaś super - obydwie pralki miały niską prędkość wirowania
    (350-400 obr./min.), przez co pranie w łazience w
    bloku bardzo długo schło.
    Gdy zobaczyłem w sklepie Whirlpool 1100 obr/min (1200 obr./min.?) od razu na niego
    zmieniłem.

    Co do komuny istniała też pralka mini ładowana od góry składana z części firmy
    Blomberg - trudna do kupienia, elity (dyrektorzy
    itp.) się łapały a i to nie wszyscy.
    W rodzinie były też dwie pralki Candy z Peweksu czy Baltony - dobre, choć po latach
    zaczynał przeciekać kołnierz gumowy (fartuch) i
    trzeba było stawać na głowie żeby to kupić.

    -----
    > Wg mnie nie był to Polar, ewentualnie był to produkt Polarowski, ale bez żadnej
    nazwy na froncie.